Ik heb recent (31 dec) mijn abonnement verlengd. Ik twijfelde tussen twee opties:
(Het was een aanbieding)
120 min + 15GB (1 jaar) = 14,50 → 2,50 klantvoordeel → 12,00 euro per maand
onbeperkt bellen + 15GB (1 jaar) = 17,00 → 2,50 klantvoordeel → 14,50 euro per maand
Er wordt heel duidelijk geadverteerd met maandelijks wijzigen en de vorige keer dat ik mijn abonnement afsloot was het advies om de laagste bundel te pakken omdat je per maand wel kunt wijzigen maar nooit lager dan waar je mee begonnen bent. Dus daarom heb ik gekozen voor 120min + 15GB.
Nu wil ik mijn abonnement dus wijzigen van 120 min naar onbeperkt bellen. Dat is 2,50 euro extra. Maar wanneer ik dat wil doen gaat de korting van de actie weg en moet ik 21,00 → 2,50 klantvoordeel → 18,50 euro per maand betalen. Dat klopt dus niet.
Ik heb via de app en via de telefoon al meerdere keren geprobeerd uit te leggen wat de situatie is maar ze begrijpen het niet. De enige reactie die ik krijg is, dit staat op de site dus dat is wat ik kan geven (21,00/18,50 euro). Wie van Odido kan mij helpen het abonnement op de juiste manier te wijzigen?