Skip to main content

Goedemiddag,

Ik wil vanuit Spanje graag mijn abonnement inzien ivm dataverbruik. Ik heb hiervoor jullie app gedownload, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik probeer mijn abonnement te koppelen. Via de chatbot lukt dit niet, ik heb al geprobeerd te bellen maar na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan was ik het beu.

Hoe gaat jullie mij helpen?

Hi @Abelvd 

Is het inmiddels gelukt? Welke foutmelding krijg je te zien? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer