Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet

  • 20 november 2021
  • 2 reacties
  • 558 Bekeken

Hallo iedereen van de community,

Ik heb afgelopen week een sim only abonnement aangeschaft via Belsimpel met nummerbehoud. Ik had eerst een prepaid bij T-Mobile en dat is nu overgezet naar sim-only. Enkel als ik nu mijn abonnement probeer te koppelen aan mijn account krijg ik telkens de foutmelding dat het niet lukt. Wie o wie weet mij hiermee te helpen?

Beste antwoord door Jesper Bralten

Hi Seccie,

Inmiddels heb ik het probleem weten te vinden. Ik had het abonnement afgesloten op mijn nu actieve email. Mijn tmobile account staat nog op de oude. Dus ik heb een account aangemaakt met mijn actieve email en het werkte zoals het hoorde.

Nog bedankt voor je reactie :)

 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 21 november 2021

Hoi @Jesper Bralten,

Welkom bij de T-Mobile community. Welke foutmelding krijg je precies? 
We horen het graag van je. 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 21 november 2021

Hi Seccie,

Inmiddels heb ik het probleem weten te vinden. Ik had het abonnement afgesloten op mijn nu actieve email. Mijn tmobile account staat nog op de oude. Dus ik heb een account aangemaakt met mijn actieve email en het werkte zoals het hoorde.

Nog bedankt voor je reactie :)

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen