Hallo,
Graag zou ik mijn abonnement willen verlengen met een Iphone 15 Pro, maar krijg elke keer deze melding. Waarom is het niet mogelijk om voor dit toestel te kiezen terwijl hij gewoon tussen de mogelijkheden staat?
Hallo,
Graag zou ik mijn abonnement willen verlengen met een Iphone 15 Pro, maar krijg elke keer deze melding. Waarom is het niet mogelijk om voor dit toestel te kiezen terwijl hij gewoon tussen de mogelijkheden staat?
Hallo
Heb je al eerder bij Odido een abonnement gehad met een telefoon ?
Is er een betaal achterstand?
Maak je Gebruik van een buitenlandse bankrekening?
Hallo
Heb je al eerder bij Odido een abonnement gehad met een telefoon ?
Is er een betaal achterstand?
Maak je Gebruik Javan een buitenlandse bankrekening?
ja, wil nu voor de 3e keer verlengen. Dus al 4 jaar bij Odido
geen betaal achterstand en geen buitenlandse rekening
Wat je kan doen is wachten op hulp van de moderators (het kan even duren het is erg druk) of langs de shop gaan voor snelle hulp.
https://www.odido.nl/winkels laat even weten wat je besluit is
Succes en fijne avond
Hi VIPE, tof dat je bij ons blijft met je verlenging en met een nieuw toestel! Uit de foutmelding in je screenshot klinkt het alsof je niet door de kredietcheck heenkomt. Neem direct even contact op met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 of zoals
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.