Skip to main content
Beantwoord

abonnement afkopen telefonkrediet betaald

• 9 januari 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Wie kan mij helpen met abonnement afkopen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Ugurrrrr, van harte welkom op onze Community, ik kan je hierbij helpen! Bij een afkoop betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). Ik zag dat je al eerder in een ander topic had gereageerd: 

Daar heb ik zojuist op je gereageerd. Het is niet de bedoeling om in meerdere topics te spammen of een eigen topic aan te maken over hetzelfde onderwerp, als je al een eigen topic hebt. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Ik spreek je graag verder in het andere topic! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3292 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025

Hoi ​@Ugurrrrr, van harte welkom op onze Community, ik kan je hierbij helpen! Bij een afkoop betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). Ik zag dat je al eerder in een ander topic had gereageerd: 

Daar heb ik zojuist op je gereageerd. Het is niet de bedoeling om in meerdere topics te spammen of een eigen topic aan te maken over hetzelfde onderwerp, als je al een eigen topic hebt. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Ik spreek je graag verder in het andere topic! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen