Skip to main content

In verband met emigratie eerder dit jaar wil ik mijn beide mobiele abonnementen afkopen. De chatbot stuurt mij naar een betaalnummer, waar ik gezien de kosten vanuit het buitenland geen gebruik van wil maken. Kan iemand van Odido mij hiermee helpen?

Goedemorgen @emer  Waar ga je heen?  

Afkopen kost 50% de maanden nog te gaan exclusief de korting die je eventueel had.plus een maand opzegtermijn 

De telefoons moet je eerst betaald hebben voor dat je kan afkopen. 

Vul al je gegevens in (zie mijn onderschrift)

De moderators kunnen het totaalbedrag berekenen

Goedemorgen Cristien, de kosten van het afkopen zijn mij bekend, dankjewel. Ik woon nu in Finland :)

@emer  Lijkt mij in de winter geweldig! 🤶🧑‍🎄 heb je het naar je zin?

De moderators helpen je zodra je aan de beurt bent.In het weekend kan het iets langer duren.

Als alles is ingevuld kunnen ze je sneller helpen.

@emer  Lijkt mij in de winter geweldig! 🤶🧑‍🎄 heb je het naar je zin?

De moderators helpen je zodra je aan de beurt bent.In het weekend kan het iets langer duren.

Als alles is ingevuld kunnen ze je sneller helpen.

Ja, het is een erg fijn land om te wonen. November is grijs en somber, maar de echte winter is zeker geweldig.
Dank voor je info Cristien.

Hallo @emer van harte welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je naar Finland bent verhuisd, zo te lezen heb je het goed naar je zin daar. De abonnementen zullen dan niet meer nodig zijn en ik kijk graag met je mee naar hoe veel het afkopen zou kosten. Als ik je klantnummers erbij pak, kom ik de nummers tegen die eindigen op ***9096 & ***3302. Daarbij zie ik dat ze beiden nog in contract zitten tot en met 13-9-2025. Bij een tussentijdse afkoop, betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden. Ik kan deze abonnementen op zijn vroegst stopzetten op 11/12/24 wegens een maand opzegtermijn. De berekening heb ik gelijk gemaakt en voor beide abonnementen kom je uit op € 65,60. 

Als je het hiermee eens bent, kan ik het voor je in orde maken. Ik moet alleen nog een extra verificatie uitvoeren bij beide nummers om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb daarom zojuist een verificatiecode per sms naar beide nummers verstuurd. Kun je die met mij delen? Dan kan ik de opzeggingen voor je in orde maken! 

Hi Pharwin, ik ben akkoord met jouw berekening.

De beide verificatiecodes zijn:
- 8231237

- 8132173

Dankjewel alvast

Sorry, vergat je te taggen @Pharwin van Odido 

Hi @emer geen probleem! Taggen is niet per sé nodig, een reactie is voldoende. Het kan alleen 24-48 uur duren voordat je een reactie terug kunt verwachten wegens de drukte. Ik heb zojuist de opzegging voor beide abonnementen voor je verwerkt en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. De abonnementen zullen worden stopgezet op 11/12/24 en de afkoopsom bedraagt € 65,50. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne tijd toe in Finland! 😄

Hi @emer geen probleem! Taggen is niet per sé nodig, een reactie is voldoende. Het kan alleen 24-48 uur duren voordat je een reactie terug kunt verwachten wegens de drukte. Ik heb zojuist de opzegging voor beide abonnementen voor je verwerkt en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. De abonnementen zullen worden stopgezet op 11/12/24 en de afkoopsom bedraagt € 65,50. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne tijd toe in Finland! 😄

Top, dankjewel Pharwin! 🙂

Reageer