In verband met emigratie eerder dit jaar wil ik mijn beide mobiele abonnementen afkopen. De chatbot stuurt mij naar een betaalnummer, waar ik gezien de kosten vanuit het buitenland geen gebruik van wil maken. Kan iemand van Odido mij hiermee helpen?
Goedemorgen
Afkopen kost 50% de maanden nog te gaan exclusief de korting die je eventueel had.plus een maand opzegtermijn
De telefoons moet je eerst betaald hebben voor dat je kan afkopen.
Vul al je gegevens in (zie mijn onderschrift)
De moderators kunnen het totaalbedrag berekenen
Goedemorgen Cristien, de kosten van het afkopen zijn mij bekend, dankjewel. Ik woon nu in Finland :)
De moderators helpen je zodra je aan de beurt bent.In het weekend kan het iets langer duren.
Als alles is ingevuld kunnen ze je sneller helpen.
De moderators helpen je zodra je aan de beurt bent.In het weekend kan het iets langer duren.
Als alles is ingevuld kunnen ze je sneller helpen.
Ja, het is een erg fijn land om te wonen. November is grijs en somber, maar de echte winter is zeker geweldig.
Dank voor je info Cristien.
Hallo
Als je het hiermee eens bent, kan ik het voor je in orde maken. Ik moet alleen nog een extra verificatie uitvoeren bij beide nummers om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb daarom zojuist een verificatiecode per sms naar beide nummers verstuurd. Kun je die met mij delen? Dan kan ik de opzeggingen voor je in orde maken!
Hi Pharwin, ik ben akkoord met jouw berekening.
De beide verificatiecodes zijn:
- 8231237
- 8132173
Dankjewel alvast
Sorry, vergat je te taggen
Hi
Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne tijd toe in Finland!
Hi
Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne tijd toe in Finland!
Top, dankjewel Pharwin!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.