Skip to main content
Beantwoord

abonnement afkopen

  • 4 June 2024
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Ik woon nu in het buitenland en wil mijn abonnement afkopen. Als ik via de app assistentie wil krijg ik bericht dat de adviseurs alleen via de telefoon beschikbaar zijn en ik kan niet naar een 0800 nr bellen vanaf hier. 
Kan iemand van Odido mij assisteren svp?

Bedankt. 

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Goedemorgen @Errieeeee, wat heerlijk dat je in het buitenland woont, heb je het daar naar je zin en mag ik vragen in welk land je zit? Van harte welkom op onze Community en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als je besluit je abonnement af te kopen, betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8241, kan dat kloppen? Daarbij zie ik dat je nog in contract zit tot en met 9-1-2025. Je hebt altijd een maand opzegtermijn bij ons. Als ik de afkoop vandaag voor je in orde maak, zal het abonnement worden stopgezet op 05/07/24. De berekening heb ik gelijk voor je gemaakt en met een maand opzegtermijn kom je uit op een afkoopsom van € 51,05. 

Als je hiermee akkoord gaat, zal ik alleen nog een extra verificatie moeten uitvoeren, daarna kan ik gelijk de afkoop voor je in orde maken. Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Goedemorgen @Errieeeee, wat heerlijk dat je in het buitenland woont, heb je het daar naar je zin en mag ik vragen in welk land je zit? Van harte welkom op onze Community en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als je besluit je abonnement af te kopen, betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8241, kan dat kloppen? Daarbij zie ik dat je nog in contract zit tot en met 9-1-2025. Je hebt altijd een maand opzegtermijn bij ons. Als ik de afkoop vandaag voor je in orde maak, zal het abonnement worden stopgezet op 05/07/24. De berekening heb ik gelijk voor je gemaakt en met een maand opzegtermijn kom je uit op een afkoopsom van € 51,05. 

Als je hiermee akkoord gaat, zal ik alleen nog een extra verificatie moeten uitvoeren, daarna kan ik gelijk de afkoop voor je in orde maken. Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄


Dat telefoonnr klopt idd en wil het graag afkopen, dus als je het voor me in orde wil maken heel graag!

Reputatie 6
Badge +7

@Errieeeee geen probleem, dat ga ik voor je in orde maken! Voordat ik dat kan doen, moet ik nog een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een verificatiecode per SMS naar het nummer verstuurd. Zou je deze code met mij willen delen? Dan kan ik voor je aan de slag gaan! 

@Errieeeee geen probleem, dat ga ik voor je in orde maken! Voordat ik dat kan doen, moet ik nog een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een verificatiecode per SMS naar het nummer verstuurd. Zou je deze code met mij willen delen? Dan kan ik voor je aan de slag gaan! 

Goedenavond, de code is 8356481

Reputatie 6
Badge +7

Goedemorgen @Errieeeee, dank voor het delen van de verificatiecode! Ik heb zojuist de opzegging voor je in orde gemaakt. Het abonnement zal op 05/07/24 worden stopgezet (maand opzegtermijn) en de kosten hiervoor bedragen € 51,05. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu een hele mooie tijd in het buitenland gewenst! 😄

Reageer