Skip to main content

Abonnement aanvragen via website T-mobile lukt niet

  • 3 July 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil graag overstappen van mijn huidige provider naar T-Mobile. Dus ik ga het bestelproces in op de website van T-Mobile, selecteer een e-sim abonnement met nummerbehoud en vervolgens kom ik bij ‘stap 1 - Mijn gegevens terecht’ Hier vul ik alle velden in en in elk veld verschijnt een groen vinkje. 

Als ik dan op ‘Volgende stap’ klik krijg ik elke keer de onderstaande melding:

Let op!

Controleer of je voorletter(s) en achternaam overeenkomen met je legitimatiebewijs.

Ik weet zeker dat ik al mijn gegevens correct heb ingevuld, maar wat ik ook doe, ook bij een ander legitimatiebewijs, ik blijf de melding krijgen. Het lukte me een paar weken geleden niet, en nu lukt het me nog steeds niet. Via de chat is er niemand beschikbaar en als ik bel naar de klantenservice dan krijg je te horen om het later maar nog eens te proberen. 

Wat moet ik in hemelsnaam doen om een abbo afgesloten te krijgen? Het is dat ik al T-Mobile thuis heb anders was ik al afgehaakt en naar een andere provider gegaan.

Hallo @Daz2L 

Heb je het ook op een andere apparaat geprobeerd? Anders kun je ook telefonisch een abonnement afsluiten via telefoonnummer 0800 7123 🙂


@Daz2L Of even langs een shop gaan. Hoogstwaarschijnlijk zie je toch ergens een akkoord vinkje over het hoofd (algemene voorwaarden enz) 

 


Reageer