Skip to main content

In mei j.l. heb ik mijn mobiel abonnement, Sim Only, tijdelijk aangepast naar Unlimited.

Nu wil ik terug, maar ik zie mijn abonnement van april/mei niet terug.

Wat moet ik doen om terug te gaan naar mijn oorspronkelijke abonnement?

Hallo @ajdm 

Je bedoelt abonnement wijzigen via de app/website? Ik heb dit zojuist ook bekeken en ik kan met unlimited terug naar elke abonnement.

Heb je toevallig een screenshot van die pagina?

Kun je ook je klantnummer in je community profiel plaatsen zodat een moderator dit eventueel ook kan controleren?


Hi @ajdm, allereerst leuk om te lezen dat je tijdelijk gebruik hebt gemaakt van Unlimited! Ik wilde er direct voor je in duiken, maar ik zie dat je mijn collega inmiddes hebt gesproken. Is het helemaal gelukt met het verlagen van je bundel? Laat je het ons s.v.p. weten? Anders help ik je uiteraard direct verder! 😊


Reageer