Wanneer ik mijn abonnement wil koppelen aan mijn account krijg ik een foutmelding na het invoeren van de verificatiecode. Ik zag bij anderen ook dit probleem en toen werden deze vragen gesteld.
Is het inmiddels gelukt? Welke foutmelding krijg je te zien? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!
- Met welk e-mailadres log je in? XXXX
- Welk nummer probeer je te koppelen? XXXX
- Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
- kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke? “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.” Dit krijg ik al 2 dagen lang.
- Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei? Beide al meerdere keren.
- Telefoonnummer & klantnummer:
- Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 17 september 2023 17:00 uur.
- Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
- Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.