Goedendag, ik ben momenteel in het buitenland en kom voorlopig niet terug in Nederland. Ik wil mijn abonnement omzetten naar prepaid, kan ik hier hulp bij krijgen? :) Bellen met de klanten service is geen optie vanaf hier.
abbonement omzetten naar prepaid
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hey
1. Stuur een e-mail naar incasso@odido.nl
2. In de onderwerpregel moet staan: emigratie en akkoord voor afkoop (of het onderwerp wat bij jou van toepassing is)
3. Vermeld in de e-mail je mobiele nummer(s) en klantnummer(s) die je wilt opzeggen
4. Vermeld in de e-mail dat je je abonnement wilt omzetten naar PrePaid
5. Bovendien moet je als bijlage een bewijs van de emigratie meesturen
Het moet gaan om een document waaruit blijkt dat je bent verhuisd of gaat verhuizen naar het buitenland. Of voor langere tijd in het buitenland blijft.
Denk aan:
- een mobiel/Internet + TV contract
- gas/water/licht contract
- een inschrijving bij een gemeente
Bij de controle gelden deze twee criteria:
- het buitenlandse adres moet erop staan
- Je naam moet erop staan
Je verzoek zal binnen een week in behandeling worden genomen. Je ontvangt dan een e-mail ter bevestiging wanneer het is verwerkt! Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.