Hoi @silvia1975, slim dat je om hulp vraagt!
Is de code binnen 10 minuten gebruikt? Komen alle NAW-gegevens overeen? Kun je het klantnummer van het abonnement dat gekoppeld moet worden in jouw community-profiel plaatsen, alsjeblieft? Dan kan ik uitpluizen waar het probleem ligt!
Ik weet niet wat mij abbonementnummer is want door een fout van mijn kant is met dit nummer een contractovername geweest en nu is alles weer zoals het was als het goed is alleen krijg ik mijn abbonement niet gekoppeld
Hi Silvia, ik zie nu dat je ook en eigen topic hebt aangemaakt, dus laten we hier verder praten. Ik heb nog eens gekeken, maar ik zie geen oude Mijn Odido-accounts aan je 06-nummer of e-mailadres staan. Ik zie ook geen leeg Mijn Odido-account op het e-mailadres waarmee je inlogt (mits dit h***e@ziggo.nl is). Dus dat is wel apart, aangezien ik in je screenshot wel zie dat je een account hebt aangemaakt. Ik heb de vraag momenteel uitstaan bij mijn collega, wellicht kan hij iets meer vinden. Ik weet wel dat contractovername momenteel vertraagd is, dus dit zou er nog mee te maken kunnen hebben.
Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie:
- Het 06-nummer van je dochter, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN en het e-mailadres waarmee ze inlogt
- Jouw 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt
Ik zie je bericht graag tegemoet en dan kijk ik alvast wat ik voor je dochter kan doen!
En nog steeds kan ik niet koppelen aan mijn abbonment kan niets zien ,niet mijn verbruik en mijn facturen hopende wordt het nu snel opgelost ,zou ook iedere keer terug gebeld worden maar dat is sinds januari 2024 niet gebeurd. Mijn dochter kan ook niet koppelen aan haar abbonement dus hetzelfde probleem.
Her is gelukkig nu opgelost door jeroen van odido
Hi Silvia, superfijn dat het inmiddels is opgelost door Jeroen. Bedankt voor het laten weten!