Skip to main content
Beantwoord

Abbonement is niet opgezegd door medewerker

Goedemorgen, 

Ik ben begin Februari overgestapt naar een andere odido abbonement, hierbij zou mijn huidge komen te vallen.

Nu krijg ik echter al 2 maanden dubbele facturen en klopt het telefoonnummer niet meer in mijn app, super frustrerend aangezien de jongen aan de telefoon aangegeven had dat alles nu in orde was.

Zou iemand mij kunnen ondersteunen 

Beste antwoord door eric

Het opzeggen van abonnementen kan niet via dit forum door een moderator worden gedaan. Bel dinsdag de telefonische klantenservice op 0800-0092.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 20 april 2025

Dat is wel raar, zijn het 2 verschillende nummers? Want normaal is een andere abonnement vorm op een bestaand telefoon nummer een verlenging en komt er dus geen nieuw nummer en sim.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 april 2025

@eric Het is een uniek geval, mijn abbonement hiervoor stamt nog uit de tijd dat je abbonement kon door laten lopen in plaats van 1 of 2 jaar. Jongen aan de telefoon gaf ook al aan dat hij dit nog nooit eerder gezien had omdat dit tegenwoordig niet meer kan. 

Ik heb nu 2 abbonementen en krijg nog elke maand ook 2 facturen (1x 15 euro van nieuwe abbonement, 1x 30 euro van oude abbonement).

Dat abbonement van 30 euro zou eind maart stop gezet zijn, echter heb ik gister avond weer een factuur ontvangen.

Bij het 15 euro abbonement hoort het nummer wat eindigt op 705, en op het 30 euro abbonement zit een nummer dat eindigt op 454 en deze wil ik graag stopzetten.

En uiteraard moet het andere nummer gekoppeld worden aan mijn thuis internet abbonement voor de bonus.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • Antwoord
  • 20 april 2025

Het opzeggen van abonnementen kan niet via dit forum door een moderator worden gedaan. Bel dinsdag de telefonische klantenservice op 0800-0092.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen