via t-mobile vier unlimited mobiele abo’s op mijn naam/adres, voor mijzelf en drie gezinsleden. vandaag een poging gedaan om hier een vijfde sim-only aan toe te voegen voor mijn jongste zoon. alleen vind ik de € 25 administratiekosten voor een nieuwe klant wat overdreven, per slot van rekening zijn de sim-only abonnementen ook vaak al iets duurder dan bij concurrenten - en ging hierover bellen.
medewerker 1; verhaal uitgelegd, ze snapte mij volkomen en verbond mij door naar een collega, met wie ik dit zou kunnen oplossen.
medewerker 2; moest het verhaal opnieuw uitleggen, maar de reactie was als volgt: jammer, kan niet, kost gewoon € 25. gesprek ten einde.
toch nog medewerker 3 gebeld. bovenstaande incl. de reacties van zijn collega’s uitgelegd. antwoord; jammer, dat wordt gewoon € 25 betalen. op mijn reactie dat ik dan liever al mijn abonnementen zou verhuizen, was het aanbod als volgt; ik help u graag met het opzeggen van de vier abonnementen.
kortom; onbegrijpelijk. t-mobile gooit liever ruim € 100 per maand weg, dan eenmalig te praten over de € 25 administratiekosten - voor een 5e abo op dezelfde naam en hetzelfde adres. kortom, ik ga nu dus maar eens een rondje bellen om te kijken welke provider 5 nieuwe abonnementen wil verwelkomen.