Skip to main content
Beantwoord

5G weggevallen

• 24 maart 2024
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo, sinds ik dubbele "kado" data erbij heb gekregen, en ik mijn abo (10gb) heb afgewaardeerd naar (3gb) is mijn 5g verbinding weg, alleen 4g nu, mijn sim getest in 2 andere gsm's, geen 5g, ook sim van vrouw geprobeerd van andere provider in mijn gsm, nu wel 5g, dus het ligt niet aan mijn gsm, met service gebeld maar daar komen ze niet verder dan resetten, instellingen bekijken etc, dus wat nu?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Keeswilbrink 

Het kan zo zijn dat 5G niet is inbegrepen in de bundel die je nu hebt, je zal dan een optie in je Odido account zien om 5G te kopen/activeren.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20343 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2024

Hallo @Keeswilbrink 

Het kan zo zijn dat 5G niet is inbegrepen in de bundel die je nu hebt, je zal dan een optie in je Odido account zien om 5G te kopen/activeren.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 maart 2024

Hallo @Waqqas 

Bedankt voor je assistentie op afstand, ik heb vanmorgen gebeld met klantenservice en het is nu weer in orde gemaakt, joepie 5G.

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 10 januari 2025

Ik heb inderdaad hetzelfde gehad. Gebeld met Odido. De antilliaanse mevrouw wilde alle instellingen gaan controleren. Aangegeven dat ik met de simkaart van mijn vrouw wel 5G heb. Vervolgens geeft ze aan dat ze momenteel storingen hebben op het 5G netwerk. Als ik dan aangeef dat ik al vanaf mijn “afwaardering” alleen nog maar 4G heb moet ik weer even 9 min wachten… vervolgens stuurt ze mij een sms waarin staat dat men de toegang tot 5G weer heeft aan gezet. 
ik zag echter nog steeds 4G staan. Aangegeven dat ik de gsm wel even opnieuw uit/aan. Dit hoefde niet gaf zij aan. Meneer als u NU even naar de vliegtuigmodus wilt gaan, dan deze aanklikken en… ja, zoals bekend verbreekt dan de verbinding 🫣 Maar goed, 5G doet het weer. Ik had wel verwacht dat ik even terug gebeld zou worden door de medewerkster om te vragen of het gelukt was en dat haar advies niet zo slim was… helaas, niks meer gehoord. 
@Keeswilbrink na lang op internet zoeken kan ik jouw topic tegen wat mij in ieder geval geholpen heeft! 👍

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen