Skip to main content
Beantwoord

5G in nieuwe bundel aan- en uitzetten?

• 31 augustus 2021
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Alex5019

Hallo, onlangs heb ik mijn abonnement verlengd middels SIM-only voor 2 jaar. Ik heb hier 5G-toegang bijgenomen. Momenteel heb ik nog geen 5G-toestel maar ik heb alvast de 5G-optie in het abonnement opgenomen omdat ik dan, wanneer het mij uitkomt, een ander los (5G-)toestel kan aanschaffen. Ik ging er hierbij van uit dat die 5G-toegang de komende 2 jaar gewoon in het abonnement ingebakken zit en niet veranderd kan worden.

Nu begreep ik onlangs dat ik wellichthelemaal niet zo moeilijk had hoeven doen omdat je - naar believen - maandelijks gewoon 5G-toegang kan aan- danwel uitzetten. Klopt dit?

Het is overigens maar 2 euro per maand dus geen schokkend bedrag, maar iedere maand dat je de 5G-optie onnodig hebt aanstaan is toch ergens een beetje zonde als het verhaal klopt.

Beste antwoord door Anonymous

Alex5019 schreef:

Nu begreep ik onlangs dat ik wellichthelemaal niet zo moeilijk had hoeven doen omdat je - naar believen - maandelijks gewoon 5G-toegang kan aan- danwel uitzetten. Klopt dit?

Het is overigens maar 2 euro per maand dus geen schokkend bedrag, maar iedere maand dat je de 5G-optie onnodig hebt aanstaan is toch ergens een beetje zonde als het verhaal klopt.

Klopt, de 5G functionaliteit is optioneel (bundel) en is maandelijks opzegbaar.

Via deze pagina (My T-Mobile omgeving) kun je de optie maandelijks in- & uitschakelen.

Bekijk origineel

2 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 31 augustus 2021
Alex5019 schreef:

Klopt, de 5G functionaliteit is optioneel (bundel) en is maandelijks opzegbaar.

Via deze pagina (My T-Mobile omgeving) kun je de optie maandelijks in- & uitschakelen.

Alex5019
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 augustus 2021

Helder, dank je wel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen