Beste Odido,
Ik heb per ongeluk 2 keer een abonnement aangevraagd en hierdoor 2 keer één simkaart ontvangen. Wat moet ik doen?
Beste Odido,
Ik heb per ongeluk 2 keer een abonnement aangevraagd en hierdoor 2 keer één simkaart ontvangen. Wat moet ik doen?
Hi
Welkom op de Odido Community! Ik kan mij voorstellen dat het schrikken is als je opeens twee abonnementen hebt besteld. Geen zorgen, ik ga je helpen! Zou je mij middels een privébericht de volgende gegevens op willen sturen? Het telefoonnummer van het abonnement dat je wilt behouden, het telefoonnummer dat je niet meer wilt hebben, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dan kijk ik met alle liefde met je mee wat ik voor je kan doen. Dit komt helemaal goed.
Hi
Ik heb je privé bericht gestuurd met alle informatie. Hopelijk kun je er wat mee.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.