Skip to main content

wij hebben gisteren ons abonnement verlengt naar een nieuw abonnement van odido.

nu zijn wij laatst ook samen gaan wonen en hebben dus onze adressen ook veranderd.

beide abonnementen zijn zichtbaar bij klantvoordeel maar er staat geen voordeel bij beide.

wat kan hier aan gedaan worden?

wij hebben ons beide ook al een keer afgemeld en weer aangemeld.

Hey Treborz, allereerst van harte welkom op de Community! Wow, wat tof dat jullie gister gelijk hebben verlengd naar een nieuw Odido abonnement - en nog gefeliciteerd met het samenwonen! 🎉

Ik heb je gegevens er direct bij gepakt en ik zie inderdaad wel twee abonnementen op hetzelfde adres aangemeld staan voor klantvoordeel, maar er staat nog geen voordeel bij. Jullie hebben het adres gisteravond aangepast zie ik. Het zou heel goed kunnen dat het systeem dit nog moet verwerken. Kijk morgenmiddag even opnieuw of er dan wel Klantvoordeel actief is (laat hem nu dus ook aangemeld staan). Zo niet, laat het me dan weten. Dan laat ik het direct voor je onderzoeken.

Voor nu een hele fijne avond en ik hoor het morgen van je! 😊


hi marciano,

bedankt voor je reactie.
ook nu hebben wij nog geen voordeel.
 


HI Treborz, ik zie nu waar het aan ligt. Er zijn inmiddels problemen bekend m.b.t. Klantvoordeel waar het klantvoordeel niet correct wordt toegepast. Onze IT-specialisten zijn er nog hard mee bezig om dit op te lossen. Zodra het is opgelost word je telefonisch of per SMS op de hoogte gesteld. Mocht je volgende week nog niks hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik direct of er een update is! Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat het snel is opgelost.

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend!


Hi Marciano,

Het probleem lijkt er nogsteeds te zijn. Is er al meer bekend?


Reageer