Skip to main content

Hallo,

Op 13 december heb ik via Trustpilot een review achtergelaten waarbij ik aangaf dat ik mijn 06-contract ging verlengen en kreeg in plaats van 30 gb voor 17,50 nu 10 gb voor 15,00 euro, had spijt dat ik verlengd had en wil weer terug naar mijn oude abonnement. Ik heb vervolgens een reactie gekregen van Odido (Brandon) met het verzoek hier een topic over te maken op deze site.

Je hoeft hier toch geen review  voor te maken? Gewoon de klantenservice even bellen om de verlenging binnen 14 dagen na afsluiten te annuleren.

Hi ​@ikweethetnietWel, welkom op onze Community! Ik kijk graag voor je na of het nog mogelijk is om je verlenging te annuleren. In je account zie ik dat je vandaag contact hebt gehad met een collega en dat hij de link van onze retourpagina met je heeft gedeeld. Je hebt bij een online aanvraag altijd 14 dagen bedenktijd. Echter, zie ik bij je order dat het via één van onze partners is geweest. Je kunt het beste contact opnemen met deze partner waar je je verlenging hebt afgesloten. Zij zullen de annulering dan aan ons doorgeven! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer