Wifi router wachtwoord veranderen

  • 8 March 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Na afgelopen paar weken in totaal uren bezig te zijn geweest om het contract eindelijk op de goede naam (overgenomen van vorige eigenaar) te krijgen, lopen we nu tegen het volgende probleem aan. Het wachtwoord van de router moet vervangen worden, omdat er nog veel oude klanten nu ons internet gebruiken. Echter lijkt dit bijna onmogelijk. Na 1,5 uur met de klantenservice te hebben gebeld hebben ze aangegeven dat zij het antwoord ook niet weten en ik het maar zelf moet uitzoeken (!?)

 

Ik heb alle stappen gevolgd die online staan om het wachtwoord te veranderen. Maar dit werkt niet. Als ik in wil loggen met de gegevens die op de router staan op het .:: B2368-66 ::. portaal, geeft die aan dat de inloggegevens onjuist zijn. Heb mijn inlog al geprobeerd van mijn odido account, de huidige wifi wachtwoord instellingen en de codes die op de router staan. Zie ook nergens een mogelijkheid om die instellingen te resetten. 

De vraag is dus; hoe verander ik het wachtwoord met de huidige instellingen van de router en hoe kom ik aan de juiste inloggegevens hiervoor?

 

Lois 

Jason van Odido 1 maand geleden

Goedemorgen @italexpert.nl, heel hartelijk welkom op de Community! 

Excuses voor dit veel te late antwoord! Jouw topic is tussen wal en schip beland en kon daardoor pas opgepakt worden bij een moderatieronde. Is het inmiddels gelukt om de juiste oplossing te vinden? Graag schakelen we anders de moderators in die het kunnen oplossen voor je. Nogmaals sorry! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @italexpert.nl, heel hartelijk welkom op de Community! 

Excuses voor dit veel te late antwoord! Jouw topic is tussen wal en schip beland en kon daardoor pas opgepakt worden bij een moderatieronde. Is het inmiddels gelukt om de juiste oplossing te vinden? Graag schakelen we anders de moderators in die het kunnen oplossen voor je. Nogmaals sorry! 

Reageer