Skip to main content
Beantwoord

storing 4G voor thuis


Sinds vanmorgen geen internet via 4G voor Thuis. Volgens de zelfdiagnose van de Huawei router zit het probleem tussen het ethernet en de zendmast. Het traject tussen de zendmast en mijn router geeft een groen vinkje. Gebeld met klantenservice maar die zijn gericht op het oplossen van routerproblemen en dat is dit dus niet. Er is duidelijk een probleem bij T-Mobile, dus vandaar deze melding via de Community. Ik woon in buitengebied en ben voor mijn internet afhankelijk van mijn T-Mobile 4G voor Thuis abonnement. Ik hoop dat dit bericht bijdraagt aan een snelle oplossing. PS: 4G Mobiele telefoon doet het wel. Mijn datalimiet voor 4G voor Thuis is niet bereikt.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Superwormgym 

Als je mobiel het wel prima doet dan ligt het toch niet aan de mast indien deze met dezelfde is verbonden of is je mobiel met een andere maat verbonden?

Op de Dekkingskaart kan je eventueel controleren of er een storing is en daarvan een melding maken, heb je alles ook al even een herstart gegeven?

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21124 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2022

Hallo @Superwormgym 

Als je mobiel het wel prima doet dan ligt het toch niet aan de mast indien deze met dezelfde is verbonden of is je mobiel met een andere maat verbonden?

Op de Dekkingskaart kan je eventueel controleren of er een storing is en daarvan een melding maken, heb je alles ook al even een herstart gegeven?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 maart 2022

Bedankt @Waqqas voor het meedenken. Mobiel is ook T-Mobile. Storingskaart geeft niets. Herstart is het  eerste wat ik deed. Alle lampjes van router branden ook groen. Het lijkt mij eerlijk gezegd ook vreemd als de zelfdiagnosefunctie van de router zelf, niet klopt. Het probleem zit hem in het traject mast-ethernet. Niet in het traject mast-router. (Volgens diagnose)


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 maart 2022

Hallo @Waqqas Het probleem is opgelost. Mijn switch blijkt defect. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen