Sinds vanmorgen geen internet via 4G voor Thuis. Volgens de zelfdiagnose van de Huawei router zit het probleem tussen het ethernet en de zendmast. Het traject tussen de zendmast en mijn router geeft een groen vinkje. Gebeld met klantenservice maar die zijn gericht op het oplossen van routerproblemen en dat is dit dus niet. Er is duidelijk een probleem bij T-Mobile, dus vandaar deze melding via de Community. Ik woon in buitengebied en ben voor mijn internet afhankelijk van mijn T-Mobile 4G voor Thuis abonnement. Ik hoop dat dit bericht bijdraagt aan een snelle oplossing. PS: 4G Mobiele telefoon doet het wel. Mijn datalimiet voor 4G voor Thuis is niet bereikt.
Hallo
Als je mobiel het wel prima doet dan ligt het toch niet aan de mast indien deze met dezelfde is verbonden of is je mobiel met een andere maat verbonden?
Op de Dekkingskaart kan je eventueel controleren of er een storing is en daarvan een melding maken, heb je alles ook al even een herstart gegeven?
Bedankt
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.