Skip to main content

Ik gebruik 4G voor thuis met een ZTE MF289D modem / router en het werkt prima maar valt soms zomaar uit. Dan moet ik de modem resetten. Ik heb de boxen al ver van de modem neergezet maar dat helpt niet. Soms gaat het dagen goed en dan weer meerdere keren per dag niet.

Enig idee?

Ik gebruik 4G voor thuis met een ZTE MF289D modem / router en het werkt prima maar valt soms zomaar uit. Dan moet ik de modem resetten. Ik heb de boxen al ver van de modem neergezet maar dat helpt niet. Soms gaat het dagen goed en dan weer meerdere keren per dag niet.

Enig idee?

En oh ja, als ik Sonos niet gebruik is het wel stabiel 


Hi @Quiqix 

Ik heb overlegd met een 4G voor thuis specialist en die raad een fabrieksreset aan. Mocht dat niet werken dan willen de specialisten dit graag verder onderzoeken. 

Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 097 nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag in dat bericht ook het exacte probleem omschrijven en datum tijdstip waarop je dit ervaarde. Dan kunnen ze dit verder onderzoeken. 


Hallo Hajar,

dat wil ik best doen maar het probleem zit niet in de 4G connectie. Het netwerk is stabiel, Spotify en Netflix werken ook goed. Het gaat specifiek om de combinatie met Sonos en ik hoopte dat dit probleem bij jullie bekend zou zijn.

 

Groet Henk


Nog een idee,  sluit 1 sonos bedraad aan je netwerk aan en dan de sonos onderling op hun eigen sonosnet wifi netwerk laten communiceren.

 


Nog een idee,  sluit 1 sonos bedraad aan je netwerk aan en dan de sonos onderling op hun eigen sonosnet wifi netwerk laten communiceren.

 

Ga ik uitproberen 👍


Reageer