Mijn snelheid was 100/10 en mijn nieuwe abonnement is ingegaan gisteren, nu is de snelheid 30/5 terwijl ik toch het pakket extra snel en de af 55 router heb, weet iemand hier een oplossing voor?
Als je een mobiele verbinding gebruikt spreekt men over de maximale snelheid van die verbinding. Garantie op 100 mbit is niet te geven, afstand, opstelling van de buitenantenne maar vooral hoeveel andere gebruikers er zijn in die cel zijn zaken die meespelen. Heeft de monteur nog getwijfeld over aan welke kant van je huis hij de antenne zou monteren?
Ik heb de router al enige tijd in gebruik en gaf keurig 100/10, ik denk dat er iets mis is gegaan met het overzetten ivm verlenging/ overzetten nieuwe abonnement. Overigens is de snelheid altijd tussen 90 en 98 mb, upload is netjes 10 mb dus dat zit wel goed.
Dit klinkt als niet juiste APN. Staat deze op fms? De snelheden komen overeen met de snelheden van de andere 4GvT abonnementen.
Ja, de apn staat inderdaad op fms, de snelheden kwamen mij ook bekend voor, ik heb ook een fabrieksreset gedaan , echter niets hielp, mijn klacht zou doorgspeeld worden aan technische dienst
mvg Leon
Succes. Ik ben benieuwd wat hier uitkomt.
groet
Ferry
Nog niets vernomen , helaas
Bij de apn s†aan verbindingen zoals in de afbeelding, ik hoop dat dit klopt.
mvg leon
Het lijkt er goed uit te zien. Deze instellingen heb ik ook zo staan in mijn huawei. Je gebruikt je abonnement wel op het adres waarop je je abonnement hebt afgesloten? Zo ja moet je toch bij T-mobile aankloppen. Hier op het forum zal geen oplossing voor je liggen voor zover ik kan zien.
Probleem opgelost, ik was bij het verkeerde abonnement gezet, dank jullie allen voor de snelle en goede reply’s, mvg Leon.
snelheid is nu weer dichtbij 100/10.
Wat fijn dat het goed is gekomen en dat het geen complex probleem was.
Geniet van je snelheid
gr
fer
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.