Huawei B618s, herkent iemand deze foutmelding?
Wat ik me kan voorstellen is de APN die niet goed is ingesteld. Anders toch even contact opnemen met T-Mobile. Ik zal het verder niet weten.
Succes. Fer.
Ik heb hetzelfde probleem. T-mobile is nu al 4 dagen zoekend naar een oplossing. Heeft iemand ideen?
Reset e.d. baten niet. Verder niets veranderd.
Huawei B618s, herkent iemand deze foutmelding?
Heb jij misschien in de tussentijd antwoord gekregen vanuit Tmobile of een oplossing gevonden?
Bedankt voor de reacties. Ik heb helaas nog geen oplossing gevonden.
Toen ik met de klantenservice van T-Mobile sprak, was het advies om het probleem hier te posten.
Ik zal proberen deze week weer contact met de klantenservice op te nemen.
Ik heb geen contact meer gehad en geen oplossing gevonden, maar vandaag werkt het verbinden opeens weer.
Hopelijk gebeurt hetzelfde met iedereen die dezelfde melding krijgt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.