ik woon tussen 2 postcodes in waar TMobile 4G beschikbaar is voor thuis Internet. alleen bij mij kan het niet. de buren wonen op ongeveer 50 m van me vandaan. ik denk dat de postcode check niet klopt. mijn huis heeft een andere postcode omdat ik in een nieuwbouw plan tussen oudere huizen woon. het is zelfs zo dat ik de WiFi van mijn buren kan zien. Dus lijkt mij dat 4G het ook doet. Ik heb op mijn mobiel ook super ontvangst in mijn huis.
Hallo
Hier is er ook geen 4G voor thuis beschikbaar terwijl het 200 meter verderop wel beschikbaar is. Dit kan komen doordat 4G voor thuis geen goede gebruikerservaring biedt op jouw locatie.
Geeft de postcodecheck verder aan dat er geen 4G voor thuis beschikbaar is op jouw adres of kan het adres niet worden gevonden?
Er staan 3 huizen (bijna 4) waar niemand 4G voor thuis heeft. Er is dus niets met ervaring bekent. Op de andere postcode kan het gewoon aangevraagd worden. De andere postcode zit rond mijn huis. Ik heb zelf een 4G toestel gehad en nu 5G en de dekking is super ik heb 12 maanden op een hotspot kunnen werken zonder dat ik maar 1 probleem heb gehad. De postcode check klopt niet daar ben ik van overtuigd. Er staat dat het niet beschikbaar is.
Als jouw nieuwbouw huis een ander medium, b.v. glasvezel of redelijk snel DSL mogelijk is, dan wordt je ook uitgefilterd voor 4G voor thuis. Het heeft echt een specifieke doelgroep.
Het was 2 jaar geleden al en op de andere postcode is glasvezel en koper aanwezig. Dus ik snap niet helemaal wat het probleem is, jullie willen toch klanten?
'Jullie' is niet helemaal de juiste aanhef. Je praat hier met andere klanten. Er zijn ook moderators die herken je aan 'naam + van t-mobile '
Mijn bijdrage is gebaseerd op informatie die eerder is gepost, dus 'tegenwoordig ' kun je als er een andere snellere manier van access is geen 4g voor thuis aanvragen. Kijk eens wat er wel wordt aangeboden via de postcode checker van t-mobile voor thuis.
Het was 2 jaar geleden al en op de andere postcode is glasvezel en koper aanwezig. Dus ik snap niet helemaal wat het probleem is, jullie willen toch klanten?
jullie = T-Mobile.
Hi
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Pharwin
Hi
Groetjes,
Manouk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.