Skip to main content

Sinds november 2021 hebben wij 4g thuis met een enorme buitenantenne. Al met al werkt het meestal redelijk goed. Echter wil het modem nu geen internetverbinding  meer maken. Dit kom eens in de 1,5 maand voor. Echter na reset werkt het dan weer. Nu niet, en op zondag kun je bij de helpdesk niet terecht.

Nu zie ik dat bij het abonnement met buitenantenne nu een ander modem en antenne worden gebruikt, kan dat de oplossing zijn voor storingen van gevoelige modem van ons ?

 

P.s. door de sim in een portable g4 modem te doen weten wij dat de sim werkt, 

Hi @Edgar www 

Ik wil jouw issue graag laten onderzoeken door onze 4G voor Thuis specialisten. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 097 nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag in dat bericht ook het exacte probleem omschrijven en datum tijdstip waarop je dit ervaarde. Dan kunnen ze dit verder onderzoeken. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!


Reageer