Nog een kleine toevoeging.
Wanneer ik wachtwoord wijzigen kies en vanuit de mail de app kies om het wachtwoord te wijzigen krijg ik de melding dat er iets mis is gegaan. Ga ik inloggen via de browser moet ik het nieuwe wachtwoord gebruiken.
De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar blijf de foutmelding krijgen,
Hallo @feplas
Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren, vervolgens inloggen met het nieuwe e-mailadres waarmee je ook op de site inlogt.
Hallo @Waqqas
Dank voor het meedenken.
Zoals ik eerder in mijn vervolgpost had geschreven al geprobeerd. Helaas zonder resultaat.
Hi @feplas
WIj willen dit graag verder onderzoeken. Maak jij gebruik van een Android of iOS? En kun je mij in een privebericht het nummer sturen waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan zet ik dit door naar de specialisten.
Hi @feplas
Zou je de laatste versie 6.3.2 van de My T-Mobile app kunnen downloaden? Die is nu beschikbaar in de playstore. Hiermee zou het opgelost moeten zijn. Ik hoor graag of dat het geval is.
Goedemorgen @Hajar ,
Zojuist de laatste versie van de app gedownload. Ik kan weer inloggen.
Dank voor je hulp.
Gr. Ferry.