Heb je het 30 mb of 100 mbit abonnement?
Het 100 mbit wordt namelijk altijd door een monteur geïnstalleerd en dat lijkt me meer dan tegen een raam aanplakken. Zeker als je dubbelglas of triplex glas hebt zit er een metaal coating op die ramen wat verstorend kan werken, zeker als je hem aan de binnenkant gebruikt.
Hi @IIMackII, ik snap dat je goed internet wilt ervaren - ik ga je hierbij helpen!
Het klopt inderdaad wat @eric zegt, het kan inderdaad voorkomen dat je verbinding minder wanneer je dubbel- en/of triplex glas hebt, hierdoor kan je een mindere verbinding ervaren als je hem aan de binnenkant gebruikt.
Heb je de router al een keer opnieuw opgestart? Dus echt de stekker eruit en na 30 minuten weer opnieuw opstarten. Het klinkt simpel, maar vaak verhelpt het hier al mee!
Daarnaast kan je ook altijd op onze dekkingskaart kijken, zodat je ziet of er werkzaamheden bij jou in de buurt zijn. Dit kan je doen via onze website.
Mocht al het bovenste niet werken, zou je mij dan jouw merk en type router door kunnen sturen? Dan gaan wij samen kijken naar de vervolgstappen zodat jij weer goed werkend internet krijgt!
Groetjes,
Manouk
Wij hebben ook deze set en sinds een week ongeveer ervaren wij ook hele lage snelheden. Precies nu het steeds rond het vriespunt is qua temperatuur. Download snelheid ook steeds rond de 1mb en upload is wel gewoon rond de 10mb zoals het zou moeten. Iemand enige idee voor een oplossing?
Alles zat in mijn spam inbox. ik heb 100mb maar hij haalt de 30mb hij hangt gewoon buiten tegen het raam.