Beantwoord

Is T-Mobile bij jullie ook niet goed in rekenen?

  • 27 December 2022
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Jullie kennen vast ook het “probleem” bij mobiele internetten dat je soms moet “bij-tanken” omdat het internet bijna op is. Ik heb dat vooral bij 4G voor thuis (aan het eind van de maand), maar het “probleem” doet zich ook voor bij internationale “data-bundels”.
In principe/theorie kan je dan “bij-tanken” als de vorige bundel voor meer dan 80% op is.
Echter…… bij zowel 4G voor thuis als internationale “data-bundels” (had het laatst in Turkije), moet schijnbaar de bundel echt helemaal OP zijn voor je kan “bij-tanken”.
Bij 4G voor thuis is dat soms best vervelend als je aan het Netflixen bent en in het buitenland nog vervelender als je net voor een check-in balie staat en je boardingpass moet laten scannen uit je email.
Ik zou dus wel willen dat T-Mobile je WEL de mogelijkheid zou geven “bij te tanken” als de bundel INDERDAAD voor meer dan 80% op is. Dan kan je hikkende films en een boze wachtrij voor een checkin-balie tenminste voorkomen...

icon

Beste antwoord door eric 27 December 2022, 10:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

4g voor thuis is geen vervanging is van een DSL of glasvezel verbinding. Er zit een hoge FUP op met gratis bundelboosters en die kun je bijbestellen als de basisbundel op is. Als de basisbundel voor jou onvoldoende is dan is het product minder voor jou geschikt. Er zijn oplossingen op de markt waarbij er geen basisbundel en aanvullers zijn. Die zijn door de prijs met name geschikt voor de zakelijke markt. Maar ja, alle waar naar zijn prijs.

Reageer