Skip to main content

Inloggen op WNC DL5M2 5G router

  • 21 oktober 2024
  • 9 reacties
  • 571 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedemiddag,

Ik heb enige tijd geleden via Odido een WNC DL5M2 5G router geleverd gekregen. Nu zou ik graag de wifi gegevens willen wijzigen maar loop ik via de configuratiepagina op 192.168.1.1 tegen een wachtwoord. Normaal gesproken staat dit wachtwoord ergens op de router vermeld, maar in dit geval zit er enkel onderop een sticker met serienummer, IMEI nummer en MAC adres, geen admin password.

Ook de bekende admin/admin, admin/password of user/user al geprobeerd helaas zonder succes.

Weet iemand waar ik het wachtwoord van de router kan achterhalen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mvg,
Jasper

Uitgelichte reactie

22 oktober 2024

Hey @jvdhurk, welkom op onze Community!

Dit moet onderop het modem staan onder het IMEI nummer. Daar moet staan:

  • Web login address:
  • Username: admin
  • Password:  

Kan je eens een foto sturen van de onderkant van het modem?

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 22 oktober 2024

Hey @jvdhurk, welkom op onze Community!

Dit moet onderop het modem staan onder het IMEI nummer. Daar moet staan:

  • Web login address:
  • Username: admin
  • Password:  

Kan je eens een foto sturen van de onderkant van het modem?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2024

Bedankt Tommie voor je reactie!

Hierbij een foto van de desbetreffende (en enige) sticker op de router. Zoals te zien op de foto alleen het S/N, IMEI en MAC adres. Er staat ook een QR code op de sticker welke ik heb uitgelezen in de hoop dat deze wellicht nuttige gegevens zouden bevatten, maar helaas staan ook hierin enkel het serienummer, IMEI en MAC adres vermeld.
 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 23 oktober 2024

Is dit het tijdelijke 4g modem van ons @jvdhurk? Kan je je postcode en huisnummer in je profiel zetten, dan kan ik met je meekijken. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 oktober 2024

Ik kan even niet gevonden krijgen waar ik de gegevens in mijn profiel kan zetten.

Voor zover ik weet is dit geen tijdelijke 4G modem, deze heb ik aangeschaft bij het abonnement van Odido, zie ook:
 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 24 oktober 2024

Ah dit is nog het 4g voor thuis abonnement @jvdhurk. Zat er geen kaartje bij met inloggegevens toevallig? We hebben net het nieuwe 5g voor thuis gelanceerd:  

Je zou het eventueel kunnen opzeggen en Klik&Klaar aanvragen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 oktober 2024

Dat klopt inderdaad, dit abonnement heb ik inderdaad al vervangen voor jullie nieuwe Klik & Klaar abonnement. Nu zou ik toch graag bovenstaande router gebruiken ipv de meegeleverde Zyxel router omdat de Zyxel een sterke voorkeur heeft voor de N78 band terwijl ik op de N28 band betere prestaties behaal (grote afstand tot dichtstbijzijnde mast met veel obstakels). Op bovenstaande router zit als het goed is een functionaliteit om de band te vergrendelen en zo te forceren op de N28 band.

Echter kom ik er dus niet in waardoor ik ook deze instelling niet kan wijzigen.

Ik heb de doos er bij gepakt waar deze router destijds in is geleverd, maar ook hier vind ik geen kaartje met inloggegevens. Heb jij wellicht een andere manier hoe ik in de router kan komen?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi J, als je via deze link naar je profiel gaat, klik je op de knop 'bewerk profiel’. Als je hier de volgende gegevens invult: klantnummer of 097-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en vervolgens op 'Sla wijzigingen op’ klikt, dan kijk ik graag met je mee! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 januari 2025

Goedemiddag. Wat is uiteindelijk de uitkomst van dit topic? Ik heb hetzelfde probleem maar ik kan nergens nazien hoe het nu is afgelopen n wat de oplossing was. In de odido shop konden ze mij niet helpen, ook de klantenservice niet :(


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@parkplus, ik zie dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt, daar zal ik zo snel mogelijk in terugkomen om je verder te helpen! Het is niet de bedoeling om in meerdere topics te spammen met dezelfde vraag, dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen