Goedemiddag,
Ik heb enige tijd geleden via Odido een WNC DL5M2 5G router geleverd gekregen. Nu zou ik graag de wifi gegevens willen wijzigen maar loop ik via de configuratiepagina op 192.168.1.1 tegen een wachtwoord. Normaal gesproken staat dit wachtwoord ergens op de router vermeld, maar in dit geval zit er enkel onderop een sticker met serienummer, IMEI nummer en MAC adres, geen admin password.
Ook de bekende admin/admin, admin/password of user/user al geprobeerd helaas zonder succes.
Weet iemand waar ik het wachtwoord van de router kan achterhalen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mvg,
Jasper
Hey
Dit moet onderop het modem staan onder het IMEI nummer. Daar moet staan:
- Web login address:
- Username: admin
- Password:
Kan je eens een foto sturen van de onderkant van het modem?
Bedankt Tommie voor je reactie!
Hierbij een foto van de desbetreffende (en enige) sticker op de router. Zoals te zien op de foto alleen het S/N, IMEI en MAC adres. Er staat ook een QR code op de sticker welke ik heb uitgelezen in de hoop dat deze wellicht nuttige gegevens zouden bevatten, maar helaas staan ook hierin enkel het serienummer, IMEI en MAC adres vermeld.
Is dit het tijdelijke 4g modem van ons
Ik kan even niet gevonden krijgen waar ik de gegevens in mijn profiel kan zetten.
Voor zover ik weet is dit geen tijdelijke 4G modem, deze heb ik aangeschaft bij het abonnement van Odido, zie ook:
Ah dit is nog het 4g voor thuis abonnement
Je zou het eventueel kunnen opzeggen en Klik&Klaar aanvragen.
Dat klopt inderdaad, dit abonnement heb ik inderdaad al vervangen voor jullie nieuwe Klik & Klaar abonnement. Nu zou ik toch graag bovenstaande router gebruiken ipv de meegeleverde Zyxel router omdat de Zyxel een sterke voorkeur heeft voor de N78 band terwijl ik op de N28 band betere prestaties behaal (grote afstand tot dichtstbijzijnde mast met veel obstakels). Op bovenstaande router zit als het goed is een functionaliteit om de band te vergrendelen en zo te forceren op de N28 band.
Echter kom ik er dus niet in waardoor ik ook deze instelling niet kan wijzigen.
Ik heb de doos er bij gepakt waar deze router destijds in is geleverd, maar ook hier vind ik geen kaartje met inloggegevens. Heb jij wellicht een andere manier hoe ik in de router kan komen?
Hoi J, als je via deze link naar je profiel gaat, klik je op de knop 'bewerk profiel’. Als je hier de volgende gegevens invult: klantnummer of 097-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en vervolgens op 'Sla wijzigingen op’ klikt, dan kijk ik graag met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.