Skip to main content
Beantwoord

Help! 4G voor Thuis werkt niet meer

  • 1 June 2024
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Na jaren lang plezier heb ik sinds een aantal dagen problemen met 4G voor thuis.

  • De router lijkt prima te werken. Alle lampjes branden (geen rode lampjes) en het zegt voldoende bereik te hebben.
  • De router is al diverse keren herstart, teruggebracht naar fabrieksinstellingen en de wifi naam (en wachtwoord) zijn al een keer aangepast.
  • Toch is er geen internet. Totdat ik via MijnOdido een nieuwe bundel toevoegde: er was opeens weer prima internet. Dit terwijl de huidige (standaard) bundel nog lang niet op was.

Nu ligt het internet er weer uit. De oplossing met het toevoegen van de extra bundel werkt slechts eenmalig. Aangezien we de data van de extra bundel nog niet hebben opgemaakt. Het lijkt wel alsof er ergens een blokkade op ons abonnement zit o.i.d. En dit terwijl er helemaal niet veel data doorheen gaat.

 

HELP!!

3 reacties

Ik heb soortgelijke problemen.Internet is instabiel. Hoge ping. Internetverbinding instabiel.
De kwaliteit van de internetverbinding is zeer slecht. Voorheen waren hier geen problemen mee.Ik ontving een e-mail met de tekst "Op vrijdag 24 mei* onderhouden we de antennemast in je buurt." (Venray)Dit is waar de problemen begonnen. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, van harte welkom op de Community! Leuk dat je al jarenlang met plezier 4G voor Thuis gebruikt. Minder fijn dat je nu probemen ervaart. Ik zie op onze dekkingskaart dat er dichtbij wel een verminderde dekking is. en dat er al werkzaamheden gepland zijn. Wellicht heeft het hiermee te maken. We gaan in ieder geval direct aan de slag om de oorzaak te achterhalen en ik hoop dat mijn collega's van IT dit snel voor je kunnen oplossen. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer waarop mijn collega's je kunnen bereiken en een dagdeel waarop je het liefst wordt teruggebeld; ochtend of middag? Dan zet ik direct een case door! 😄

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Slaw123, fijn dat je hiervoor nooit problemen had! Minder fijn dat je internetverbinding nu instabiel is. Ik zie inderdaad wel werkzaamheden gepland staan voor 12 juni. Stuur mij ook even een privébericht met je 06-nummer en de voorkeur voor ochtend of middag dat mijn collega's je kunnen bellen. Dan zet ik ook voor jou een case door om het te laten onderzoeken!

Reageer