Hey Wessel, gaaf om te lezen dat je voor Klik&Klaar wil gaan! Als je bewindvoerder goedkeuring heeft gegeven dan zou het moeten lukken om het abonnement te bestellen, maar wellicht is er iets niet helemaal goed doorgekomen. Wellicht heeft het inderdaad enkele dagen nodig voordat het systeem de goedkeuring heeft verwerkt, aangezien het pas sinds 6 januari was goedgekeurd. Lukt het vandaag om je bestelling te plaatsen? Anders kan je altijd bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 om de stappen met hen door te lopen. Ik hoop dat het dan direct lukt en zo niet, dat ze je direct verder kunnen helpen en meer informatie kunnen geven over de status van de goedkeuring. Een 3e optie is om schuldhulp inderdaad nog een mailtje te sturen met de vraag of de goedkeuring al is doorgegeven, omdat het nog niet is gelukt.
Laat je het me weten? Ik blijf graag op de hoogte en ik hoop dat je je bestelling snel succesvol kan doen! 😊