Skip to main content

Ik kan eigenlijk wel zonder moeite zeggen dat ik goed over de zeik ben!!

Wij wonen in het buitengebied bij Willemstad en hebben reeds meerdere jaren 4G buitengebied.

Echter zijn ze nu bezig met het zogenaamde “swappen”, het houd in dat ze van antenne leverancier gaan wisselen. (Huawei naar Nokia o.i.d.) bezig met software updates etc.

Wij zijn afhankelijk van deze verbinding omdat nog geen glasvezel hier ligt en er geen andere aanbieder is.

Sinds november spelen de problemen en worden niet opgelost.

Geen of zeer slecht ontvangst (zowel internet als mobiel) contstant aan het bufferen 4 a 5 keer per minuut staat het beeld stil.

Ik kan met mijn bedrijf niet meer thuis werken, onmogelijk om tel. conferenties te doen.

En wat krijg ik voor antwoord na 1000 keer gebeld te hebben (door de drukte kan het langer duren dan u van ons gewent bent…. duhh ben niets anders gewent bij T-Mobile)

Het probleem kan niet opgelost worden en duurt zeker tot 3e kwartaal 23….. maar u mag wel direct uw abonnement opzeggen…

 

Ongelofelijk wat een service!!! de klachten over de verbindingen in dit gebied stromen binnen maar T-mobile beweegt geen milimeter.

 

SPUUGZAT!!!

Blijkbaar durft niemand van de moderatoren zich hier de vingers aan te branden….


Hi @Patrick 65 

Excuses voor de latere reactie. Ik zie het topic nu pas voorbij komen en wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.

Ik wil dit graag voor je controleren bij onze 4G voor Thuis specialiste, want ik begrijp heel goed dat je goed bereikbaar wilt zijn. Ik weet niet of er technisch een oplossing mogelijk is, maar ga zeker mijn best doen om dit uit te zoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 097-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik je cases bekijken en overleggen met onze experts. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. Ik hoor graag van je!


Reageer