Sinds ongeveer 1 jaar hebben we hier thuis een 4G abonnement.
In het begin is het een poosje geweest dat het internet rond een bepaalde tijd even weg was, en bij het herstarten van een computer of televisie, was het eigenlijk de rest van de dag geen probleem meer.
Op het moment dat ik dit wilde aangeven bij T-mobile, leek het euvel voorbij te zijn en ondervonden we geen problemen meer.
Nu een jaar verder, heb ik sinds een week of 3 dit probleem weer wel. Elke dag rond 21h30 valt de verbinding weg.
Het is uitermate frustrerend, en ik heb in een ander topic wel gelezen dat iemand ditzelfde probleem heeft en als oplossing een tijdschakelaar ertussen heeft gezet om het systeem snachts te laten resetten door er tijdelijk de stroom af te halen, maar dit lijkt me toch niet de bedoeling?
Wat maakt het dat de verbinding wegvalt, en waarom is het ongeveer een jaar weggeweest?
We zitten in een nieuwbouwstraat zonder verdere aansluitingen tot nu toe, en de meeste buren hebben ook een 4G antenne op het dak staan, en ervaren ook ditzelfde probleem.
Ik hoop op een oplossing.
Mvg,
Peter.