Skip to main content
Beantwoord

data only sim kaart in router gaat stuk

• 12 december 2021
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn data only sim kaart (097) is al een paar keer stuk gegaan in mijn ZTE router met externe antenne. Ik heb dan nieuwe sim kaart gekregen, maar na een tijdje gaat de kaart opnieuw stuk. Dit begrijp ik niet. Hoe kan dit en wat is er aan te doen?

Beste antwoord door eric

Hoe weet je dat de simkaart kapot is gegaan? Dat is hoogst ongebruikelijk. De simkaart krijgt van je router spanning. Misschien geeft het apparaat wat een te hoge spanning af op de sim en blaas je hem zo op? 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9466 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2021

Hoe weet je dat de simkaart kapot is gegaan? Dat is hoogst ongebruikelijk. De simkaart krijgt van je router spanning. Misschien geeft het apparaat wat een te hoge spanning af op de sim en blaas je hem zo op? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 december 2021

Ik heb mijn kaart laten checken bij T-mobile na alles te hebben afgelopen. En die was inderdaad stuk. Twee keer dus al. Hoe kan de router een te hoge spanning afgeven?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen