Ik plaats deze vraag hier voor een vriend uit duitsland die een 4G voor thuis extra snel abo afgesloten heeft voor zijn vakantiehuis in Nederland.
Mijn vriend woont in duitsland en in de vakantiehuis is vaak niemand.
3 weeken geleden had mijn vriend het kontrakt gesloten en darnaa een leveringsafspraak voor 05.04.2022 gekrijken, omdat hij in deze week in de woning is.
Nu is het heel lastig, een montageafspraak voor de volgende dagen te krijgen. Ik (omdat ik nederlands kan) heb sind drie weeken 4 keer met Guidion gebeld en heb allen na de eerste keer in afspraak vorstel op 30.03. gekrijgen. Maar dat was voor de levering van de hardware! Darnaa nog drie keer 30min gebeld en nooit een mail met een voorstel ontvangen!
Nu mijn vraag: wat doet de monteur eigenlijk? Alleen de montage van de buitenrouter en de verkabeling en het inbedrijfnemen? Kan mijn technisch versierte vriend mischien de montage zelf doen?
En weet iemand waar miin vriend bezwaar kan indienen voor het heel slechte service van Guidion?
Hat iemand van jullie mischien het email adres van de CEO van T-Mobile of van de COO van de verkoop afdeeling?
Alvast bedankt!