Skip to main content

Goedendag,

Op 28 juni heb ik een product terug gestuurd naar Odido. Netjes alle stappen op het retourformulier gevolgd. Pakket is ook met DHL meegegaan naar Odido. Nu staat het pakket al sinds die tijd op ‘’returned to sender’’ en ‘’parcel will be returned to Odido.’’ DHL geeft aan dat ik bij Odido moet zijn, Odido stuur mij echter de hele tijd van het kastje naar de muur, niemand kan mij helpen. 

Ik heb al zoveel telefoongesprekken gehad met Odido en e-mails verstuurd, niemand lijkt mij te kunnen helpen? Wat gaat er mis met het retourformulier van Odido? Ik heb ook van alles screenshots en opnames gemaakt als bewijs. Bovendien heb ik het afgiftebewijs ook nog goed bewaard. Mij wordt telkens beloofd dat het goedkomt en dat men bezig is het probleem te verhelpen maar toch blijf ik facturen krijgen? En ik lees dat dit bij heel veel mensen gebeurd is. Hoe kan dat? Ik hoop dat dit snel opgelost wordt en de factuur ook kwijtgescholden wordt!!

Hallo @Devsparq ,

Dit is niet zoals het hoort te gaan. Als je een foto van het verzendbewijs hier plaatst, wel je adresgegevens onleesbaar maken. Dan pakt een moderator het vanzelf op.

Zorg ook dat je klantnummer in je profiel staat.😉

Hallo @Devsparq ,

Ik zie dat je, je vraag ook hier hebt gemeld: Wat is het juiste adres  

Het is niet de bedoeling je vraag in meerdere topics te stellen. Zie hiervoor onze huisregels: Hoe gaan wij binnen de community met elkaar om

Hallo @Devsparq ,

Ik zie dat je, je vraag ook hier hebt gemeld: Wat is het juiste adres  

Het is niet de bedoeling je vraag in meerdere topics te stellen. Zie hiervoor onze huisregels: Hoe gaan wij binnen de community met elkaar om

Goedemorgen,

Ik ben radeloos en word zwaar depressief van hoe Odido met mij omgaat. Ik ontdekte gisteren de Community en heb toen gereageerd. Later pas zag ik dat ik zelf een topic kon aanmaken, vandaar dat mijn vraag nu op twee plekken staat. Excuus hiervoor. 

Vriendelijke groet,

Dev

Goedemorgen,

Hierbij foto’s van het verzendbewijs, zoals opgevraagd. De track & trace staat in mijn profiel, evenals mijn klantnummer. 

Vriendelijke groet,

Dev 

Hi @Devsparq, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter is op dit moment niet duidelijk wat je teruggestuurd hebt. Ik zie namelijk geen apparaten met een retour status in mijn systeem. Wat voor apparaat heb je teruggestuurd?

Hi @Devsparq, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter is op dit moment niet duidelijk wat je teruggestuurd hebt. Ik zie namelijk geen apparaten met een retour status in mijn systeem. Wat voor apparaat heb je teruggestuurd?

Goedenavond Tommie,

Dank voor je reactie. Ik heb een TML box terug gestuurd, ook wel mifi box genoemd. Ik heb vanochtend een mail ontvangen dat het pakket retour ontvangen is. Kan je checken of dit ook daadwerkelijk in het systeem staat?

Groeten,​​​​​​​

Dev

Hallo @Devsparq, ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en het gaat om een Mi-Fi router, kan dat kloppen? Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze collega Nathalie van de retourafdeling. Het pakketje is inderdaad ontvangen en je abonnement is ook geannuleerd. Ik zie dat je ook wat vragen aan haar had gesteld m.b.t. tot je factuur en het bedrag.  Ik kan zien dat de laatste factuur van deze maand met het factuurnummer dat eindigt op ***0471 een bedrag betreft van € 29,51. Deze zal niet worden geïncasseerd, omdat deze is verrekend met een creditnota wat mijn collega in orde had gemaakt. Je hebt nu zelfs een tegoed van € 8,82 in je account staan. Aangezien je geen facturen meer van ons zult ontvangen, zal ik een terugstortforumulier voor je invullen, zodat je het bedrag binnen 14 dagen van ons terugkrijgt. Ik heb je zojuist hierover ook een bevestiging per mail verstuurd! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! 

Beste Pharwin, 

Bedankt voor je reactie en hulp. Krijg ik het formulier per mail? 

Vriendelijke groeten,

Dev

Hoi Dev, ik heb nog een double check gedaan en ik zie dat Pharwin gisteren per mail de bevestiging heeft gestuurd. Heb je 'm ontvangen? Wellicht in je spambox? Of bedoel je een ander formulier? Ik hoor het graag! 😄

Hoi Marciano,

Ik heb niets ontvangen. Zou hij opnieuw gestuurd kunnen worden?

Vriendelijke groet,

Dev

Hoi Dev, ik heb de bevestigingsmail zojuist opnieuw gestuurd. Ik zie dat het bedrag inmiddels ook al is teruggestort - fijn! Laat je het me weten of je de mail nu wel hebt ontvangen?

Hoi Dev, ik heb de bevestigingsmail zojuist opnieuw gestuurd. Ik zie dat het bedrag inmiddels ook al is teruggestort - fijn! Laat je het me weten of je de mail nu wel hebt ontvangen?

Beste Marciano,

Ik heb het ontvangen, hartstikke bedankt! 

Vriendelijke groet,

Dev 

Goedemorgen Dev, superfijn dat je 'm nu wel hebt ontvangen en uiteraard graag gedaan. Ik wens je voor nu een hele fijne dag! 😁

Beste Marciano,

Na enorm veel mailtjes en telefoontjes, gaven jullie aan dat het opgelost zou zijn. Het contract zou geannuleerd zijn en ik hoefde het bedrag niet te betalen. Toch is er vandaag 98.15 van mijn rekening afgetrokken. Hoe kan dit? Waar gaat dit mis?

Reageer