Goedendag,
Op 28 juni heb ik een product terug gestuurd naar Odido. Netjes alle stappen op het retourformulier gevolgd. Pakket is ook met DHL meegegaan naar Odido. Nu staat het pakket al sinds die tijd op ‘’returned to sender’’ en ‘’parcel will be returned to Odido.’’ DHL geeft aan dat ik bij Odido moet zijn, Odido stuur mij echter de hele tijd van het kastje naar de muur, niemand kan mij helpen.
Ik heb al zoveel telefoongesprekken gehad met Odido en e-mails verstuurd, niemand lijkt mij te kunnen helpen? Wat gaat er mis met het retourformulier van Odido? Ik heb ook van alles screenshots en opnames gemaakt als bewijs. Bovendien heb ik het afgiftebewijs ook nog goed bewaard. Mij wordt telkens beloofd dat het goedkomt en dat men bezig is het probleem te verhelpen maar toch blijf ik facturen krijgen? En ik lees dat dit bij heel veel mensen gebeurd is. Hoe kan dat? Ik hoop dat dit snel opgelost wordt en de factuur ook kwijtgescholden wordt!!