Skip to main content

Adreswijziging niet mogelijk


Hi,

Vraag 1: Het lukt niet om mijn adres te wijzigen in mijn t-mobile omgeving. Er staat dat ik een lopende bestelling heb, maar dat is niet zo. Kan dit opgelost worden? Kan ik handmatig mijn nieuwe adres aan een moderator doorgeven?

Vraag 2: Ik ben onlangs verhuisd en heb nu een “4G voor thuis” verbinding. Die wil ik aan mijn account koppelen voor klantvoordeel. Dat lukt nu niet, waarschijnlijk omdat het adres van mijn account vs het adres van de 4G voor thuis niet overeenkomt. Misschien lost dit zich vanzelf op als mijn adres gewijzigd is, maar kan een moderator het anders handmatig koppelen?

 

Mvg,

Vincent

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • 21 maart 2023

Hallo @vincentvdmeer 

Ik kan je wel een antwoord geven op vraag 2, klantvoordeel heb je alleen recht op wanneer je 2 of meer abonnementen op hetzelfde adres hebt staan.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 maart 2023

@Waqqas Bedankt voor je antwoord. Ik ben vergeten te melden dat ik dat ook heb, namelijk ook een mobiel abonnement. Die staat nu dus nog in mijn account op mijn oude adres maar ik kan het adres niet wijzigen.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 maart 2023

Hi @vincentvdmeer 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige huidige en nieuwe adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik kijken waar het mis gaat en of het mogelijk is om handmatig je adres te wijzigen.

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 april 2023

Hi Hajar, ik heb vorige week nog een reactie gestuurd op je privebericht nadat het eerder opgelost was. Zou je daar nog naar kunnen kijken? Dankjewel! 🙏


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 12 april 2023

Hi @vincentvdmeer 

Ik heb gereageerd op je bericht. Ik hoor graag of het nu wel is gelukt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen