Beantwoord

4G voor thuis stopzetten naar glasvezel niet mogelijk

  • 21 April 2023
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Hallo,

 

Ik ga mijn probleem zo kort mogelijk proberen uitleggen, na verschillende chatsessies en 4 keer te zijn door verbonden naar de ‘juiste dienst’ om dan ingehaakt te worden en nog steeds niet verder te zijn geholpen….

 

 

Waar zal ik beginnen?

4G voor thuis abbonoment aangesloten, eerste maanden werkte het naar behoren, dan zijn er aanpassingen gedaan aan de 5G mast die ik kan zien staan uit mijn raam. Sindsdien niet anders als problemen en niets kunnen zien van series of tv alles happert en moet laden, na contact met jullie maanden geleden adviseerden ze om glasvezel aansluiting te nemen en die dan ook zelf te bekostigen uiteraard, maar ja geen andere keuze via mijnaansluiting een offerte aangevraagd hier in de buurt enkel mogelijk voor Delta, nu zijn we 1800 euro armer en denk ik eindelijk! Zoals beloofd kunnen ze ons abbonoment nu omzetten naar een glasvezel abbonoment.

In de chat verteld de dame mij na uiteindelijk 3x te worden doorverbonden de chat sessie telkens sluit en ik na de 4de keer eindelijk wel correct werd doorverbonden dat jullie maar pas na 1 jaar ons glasvezel kunnen leveren, wel lekker zo.

Gezien ik de uitleg deed tegen mijn man viel de chat weer weg omdat ik te lang wachten met antwoorden. Tjah… dan gaan we bellen….

30!! minuten aan de lijn gehangen, woehoe ik krijg iemand aan de lijn, doe weer heel het verhaal, ze kan me niet helpen ze gaat me doorverbinden naar de juiste dienst, 3 KEER ben ik doorverbonden met ook 3 keer mijn verhaal opnieuw te moeten doen bij de 4de keer zou ik echt naar de juiste dienst worden doorverbonden, wat denk je zelf? weer 5 MIN in wacht wordt gewoon de verbinding verbroken…… 

 

Hier wordt ik echt slecht gezind van, ik probeer al dagen gewoon contact te hebben en wordt van kaske naar de muur gegooid, weer 1,5 U aan de lijn gehangen en mijn probleem is nog niet opgelost.

 

Ik ben het zat maanden betalen wij voor iets dat niet werkt zoals het moet in afwachting op de installatie die ons veel geld heeft gekost om dan te horen te krijgen ohja u kan geen abbonoment afsluiten bij ons hiervoor, we gaan je abbonoment kosteloos opzeggen? We gaan je door verbinden en dan wordt er afgehaakt.

 

 

Ik zou het ontzettend fijn vinden dat iemand nu eindelijk contact opneemt met mij en heel deze klucht stopzet, ik blijf niet betalen voor iets dat niet werkt en wil graag dat het abbonoment wordt stopgezet, dan zal ik wel ergens anders een abbonoment afsluiten voor glasvezel gezien ik deze heb laten aansluiten onder jullie advies.

 

GROET, een gefrustreerde klant.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 24 April 2023, 12:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

4g voor thuis is een mobiel product.  Storingen of dekkings vraagstukken kun je inzien en melden via deze pagina.

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

Ik ga mijn probleem zo kort mogelijk proberen uitleggen, na verschillende chatsessies en 4 keer te zijn door verbonden naar de ‘juiste dienst’ om dan ingehaakt te worden en nog steeds niet verder te zijn geholpen….

 

 

Waar zal ik beginnen?

4G voor thuis abbonoment aangesloten, eerste maanden werkte het naar behoren, dan zijn er aanpassingen gedaan aan de 5G mast die ik kan zien staan uit mijn raam. Sindsdien niet anders als problemen en niets kunnen zien van series of tv alles happert en moet laden, na contact met jullie maanden geleden adviseerden ze om glasvezel aansluiting te nemen en die dan ook zelf te bekostigen uiteraard, maar ja geen andere keuze via mijnaansluiting een offerte aangevraagd hier in de buurt enkel mogelijk voor Delta, nu zijn we 1800 euro armer en denk ik eindelijk! Zoals beloofd kunnen ze ons abbonoment nu omzetten naar een glasvezel abbonoment.

In de chat verteld de dame mij na uiteindelijk 3x te worden doorverbonden de chat sessie telkens sluit en ik na de 4de keer eindelijk wel correct werd doorverbonden dat jullie maar pas na 1 jaar ons glasvezel kunnen leveren, wel lekker zo.

Gezien ik de uitleg deed tegen mijn man viel de chat weer weg omdat ik te lang wachten met antwoorden. Tjah… dan gaan we bellen….

30!! minuten aan de lijn gehangen, woehoe ik krijg iemand aan de lijn, doe weer heel het verhaal, ze kan me niet helpen ze gaat me doorverbinden naar de juiste dienst, 3 KEER ben ik doorverbonden met ook 3 keer mijn verhaal opnieuw te moeten doen bij de 4de keer zou ik echt naar de juiste dienst worden doorverbonden, wat denk je zelf? weer 5 MIN in wacht wordt gewoon de verbinding verbroken…… 

 

Hier wordt ik echt slecht gezind van, ik probeer al dagen gewoon contact te hebben en wordt van kaske naar de muur gegooid, weer 1,5 U aan de lijn gehangen en mijn probleem is nog niet opgelost.

 

Ik ben het zat maanden betalen wij voor iets dat niet werkt zoals het moet in afwachting op de installatie die ons veel geld heeft gekost om dan te horen te krijgen ohja u kan geen abbonoment afsluiten bij ons hiervoor, we gaan je abbonoment kosteloos opzeggen? We gaan je door verbinden en dan wordt er afgehaakt.

 

 

Ik zou het ontzettend fijn vinden dat iemand nu eindelijk contact opneemt met mij en heel deze klucht stopzet, ik blijf niet betalen voor iets dat niet werkt en wil graag dat het abbonoment wordt stopgezet, dan zal ik wel ergens anders een abbonoment afsluiten voor glasvezel gezien ik deze heb laten aansluiten onder jullie advies.

 

GROET, een gefrustreerde klant.

Hi @dpjdedecker, dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten, mijn excuses hiervoor! Goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder, zodat je weer optimaal gebruik kunt maken van je 4G voor Thuis router! Allereerst, wil ik een aantal stappen met je controleren. Had je toevallig al een keer de stekker eruit gehaald en deze weer opnieuw teruggeplaatst? Heb je nog voldoende data om gebruik te kunnen maken van je router? Je kunt je data heel gemakkelijk checken in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/verbruik-en-kosten

 

Kun je mij laten weten om welke router het gaat? Het zou moeten gaan om één van de onderstaande routers: 

  • binnenrouter van Huawei (type E5186, B618, B818);
  • binnenrouter van ZTE (MF289D);
  • buitenrouter van Huawei (type B2368);
  • buitenrouter van WNC (AF55).

Kun je mij ook laten weten wat je bij de lampjes op je router te zien krijgt? Als je ook voor mij een speedtest kunt doen: speedtest.net  en de resultaten hiervan middels een screenshot met mij kan delen, kan ik je zo goed mogelijk verder helpen! 

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo,

 

Ik ga mijn probleem zo kort mogelijk proberen uitleggen, na verschillende chatsessies en 4 keer te zijn door verbonden naar de ‘juiste dienst’ om dan ingehaakt te worden en nog steeds niet verder te zijn geholpen….

 

 

Waar zal ik beginnen?

4G voor thuis abbonoment aangesloten, eerste maanden werkte het naar behoren, dan zijn er aanpassingen gedaan aan de 5G mast die ik kan zien staan uit mijn raam. Sindsdien niet anders als problemen en niets kunnen zien van series of tv alles happert en moet laden, na contact met jullie maanden geleden adviseerden ze om glasvezel aansluiting te nemen en die dan ook zelf te bekostigen uiteraard, maar ja geen andere keuze via mijnaansluiting een offerte aangevraagd hier in de buurt enkel mogelijk voor Delta, nu zijn we 1800 euro armer en denk ik eindelijk! Zoals beloofd kunnen ze ons abbonoment nu omzetten naar een glasvezel abbonoment.

In de chat verteld de dame mij na uiteindelijk 3x te worden doorverbonden de chat sessie telkens sluit en ik na de 4de keer eindelijk wel correct werd doorverbonden dat jullie maar pas na 1 jaar ons glasvezel kunnen leveren, wel lekker zo.

Gezien ik de uitleg deed tegen mijn man viel de chat weer weg omdat ik te lang wachten met antwoorden. Tjah… dan gaan we bellen….

30!! minuten aan de lijn gehangen, woehoe ik krijg iemand aan de lijn, doe weer heel het verhaal, ze kan me niet helpen ze gaat me doorverbinden naar de juiste dienst, 3 KEER ben ik doorverbonden met ook 3 keer mijn verhaal opnieuw te moeten doen bij de 4de keer zou ik echt naar de juiste dienst worden doorverbonden, wat denk je zelf? weer 5 MIN in wacht wordt gewoon de verbinding verbroken…… 

 

Hier wordt ik echt slecht gezind van, ik probeer al dagen gewoon contact te hebben en wordt van kaske naar de muur gegooid, weer 1,5 U aan de lijn gehangen en mijn probleem is nog niet opgelost.

 

Ik ben het zat maanden betalen wij voor iets dat niet werkt zoals het moet in afwachting op de installatie die ons veel geld heeft gekost om dan te horen te krijgen ohja u kan geen abbonoment afsluiten bij ons hiervoor, we gaan je abbonoment kosteloos opzeggen? We gaan je door verbinden en dan wordt er afgehaakt.

 

 

Ik zou het ontzettend fijn vinden dat iemand nu eindelijk contact opneemt met mij en heel deze klucht stopzet, ik blijf niet betalen voor iets dat niet werkt en wil graag dat het abbonoment wordt stopgezet, dan zal ik wel ergens anders een abbonoment afsluiten voor glasvezel gezien ik deze heb laten aansluiten onder jullie advies.

 

GROET, een gefrustreerde klant.

Hi @dpjdedecker, dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten, mijn excuses hiervoor! Goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder, zodat je weer optimaal gebruik kunt maken van je 4G voor Thuis router! Allereerst, wil ik een aantal stappen met je controleren. Had je toevallig al een keer de stekker eruit gehaald en deze weer opnieuw teruggeplaatst? Heb je nog voldoende data om gebruik te kunnen maken van je router? Je kunt je data heel gemakkelijk checken in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/verbruik-en-kosten

 

Kun je mij laten weten om welke router het gaat? Het zou moeten gaan om één van de onderstaande routers: 

  • binnenrouter van Huawei (type E5186, B618, B818);
  • binnenrouter van ZTE (MF289D);
  • buitenrouter van Huawei (type B2368);
  • buitenrouter van WNC (AF55).

Kun je mij ook laten weten wat je bij de lampjes op je router te zien krijgt? Als je ook voor mij een speedtest kunt doen: speedtest.net  en de resultaten hiervan middels een screenshot met mij kan delen, kan ik je zo goed mogelijk verder helpen! 

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 Hallo Pharwin,

 

Denkt u nu echt dat wij dit nog niet hebben moeten doen met u collega’s telefonisch.

Gezien de verbinding zo slecht was werd er van jullie aangeraden glasvezel te laten aansluiten.

Nu we zo ver zijn krijg ik niemand te pakken enige wat ik gewoon nog wil nu is dat jullie ons abbonoment gaan stopzetten waar we al maanden voor betalen maar niks aan hebben...

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

Ik ga mijn probleem zo kort mogelijk proberen uitleggen, na verschillende chatsessies en 4 keer te zijn door verbonden naar de ‘juiste dienst’ om dan ingehaakt te worden en nog steeds niet verder te zijn geholpen….

 

 

Waar zal ik beginnen?

4G voor thuis abbonoment aangesloten, eerste maanden werkte het naar behoren, dan zijn er aanpassingen gedaan aan de 5G mast die ik kan zien staan uit mijn raam. Sindsdien niet anders als problemen en niets kunnen zien van series of tv alles happert en moet laden, na contact met jullie maanden geleden adviseerden ze om glasvezel aansluiting te nemen en die dan ook zelf te bekostigen uiteraard, maar ja geen andere keuze via mijnaansluiting een offerte aangevraagd hier in de buurt enkel mogelijk voor Delta, nu zijn we 1800 euro armer en denk ik eindelijk! Zoals beloofd kunnen ze ons abbonoment nu omzetten naar een glasvezel abbonoment.

In de chat verteld de dame mij na uiteindelijk 3x te worden doorverbonden de chat sessie telkens sluit en ik na de 4de keer eindelijk wel correct werd doorverbonden dat jullie maar pas na 1 jaar ons glasvezel kunnen leveren, wel lekker zo.

Gezien ik de uitleg deed tegen mijn man viel de chat weer weg omdat ik te lang wachten met antwoorden. Tjah… dan gaan we bellen….

30!! minuten aan de lijn gehangen, woehoe ik krijg iemand aan de lijn, doe weer heel het verhaal, ze kan me niet helpen ze gaat me doorverbinden naar de juiste dienst, 3 KEER ben ik doorverbonden met ook 3 keer mijn verhaal opnieuw te moeten doen bij de 4de keer zou ik echt naar de juiste dienst worden doorverbonden, wat denk je zelf? weer 5 MIN in wacht wordt gewoon de verbinding verbroken…… 

 

Hier wordt ik echt slecht gezind van, ik probeer al dagen gewoon contact te hebben en wordt van kaske naar de muur gegooid, weer 1,5 U aan de lijn gehangen en mijn probleem is nog niet opgelost.

 

Ik ben het zat maanden betalen wij voor iets dat niet werkt zoals het moet in afwachting op de installatie die ons veel geld heeft gekost om dan te horen te krijgen ohja u kan geen abbonoment afsluiten bij ons hiervoor, we gaan je abbonoment kosteloos opzeggen? We gaan je door verbinden en dan wordt er afgehaakt.

 

 

Ik zou het ontzettend fijn vinden dat iemand nu eindelijk contact opneemt met mij en heel deze klucht stopzet, ik blijf niet betalen voor iets dat niet werkt en wil graag dat het abbonoment wordt stopgezet, dan zal ik wel ergens anders een abbonoment afsluiten voor glasvezel gezien ik deze heb laten aansluiten onder jullie advies.

 

GROET, een gefrustreerde klant.

Hi @dpjdedecker, dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten, mijn excuses hiervoor! Goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder, zodat je weer optimaal gebruik kunt maken van je 4G voor Thuis router! Allereerst, wil ik een aantal stappen met je controleren. Had je toevallig al een keer de stekker eruit gehaald en deze weer opnieuw teruggeplaatst? Heb je nog voldoende data om gebruik te kunnen maken van je router? Je kunt je data heel gemakkelijk checken in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/verbruik-en-kosten

 

Kun je mij laten weten om welke router het gaat? Het zou moeten gaan om één van de onderstaande routers: 

  • binnenrouter van Huawei (type E5186, B618, B818);
  • binnenrouter van ZTE (MF289D);
  • buitenrouter van Huawei (type B2368);
  • buitenrouter van WNC (AF55).

Kun je mij ook laten weten wat je bij de lampjes op je router te zien krijgt? Als je ook voor mij een speedtest kunt doen: speedtest.net  en de resultaten hiervan middels een screenshot met mij kan delen, kan ik je zo goed mogelijk verder helpen! 

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 Hallo Pharwin,

 

Denkt u nu echt dat wij dit nog niet hebben moeten doen met u collega’s telefonisch.

Gezien de verbinding zo slecht was werd er van jullie aangeraden glasvezel te laten aansluiten.

Nu we zo ver zijn krijg ik niemand te pakken enige wat ik gewoon nog wil nu is dat jullie ons abbonoment gaan stopzetten waar we al maanden voor betalen maar niks aan hebben...

Hi @dpjdedecker, dat geloof ik best, maar ik kan natuurlijk niet achterhalen wat er nou al is gebeurd en wat niet, vandaar dat ik deze vragen stel. Ook had je dit zelf niet aangegeven, waardoor ik er vanuit ging dat het nog niet was gedaan. We kunnen probeeren dit alsnog voor je op te lossen, maar hiervoor heb ik wel de gevraagde informatie van je nodig. Desnoods kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische specialisten om het uit te laten zoeken. Wil je dat niet en wil je liever je abonnement opzeggen? Alhoewel ik dit liever niet heb, respecteer ik je keus en kijk ik graag met je mee naar de mogelijkheden, zo ook of het mogelijk is om deze op te zeggen. Hiervoor ontvang ik graag een privébericht met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer