Hallo,
Ik ga mijn probleem zo kort mogelijk proberen uitleggen, na verschillende chatsessies en 4 keer te zijn door verbonden naar de ‘juiste dienst’ om dan ingehaakt te worden en nog steeds niet verder te zijn geholpen….
Waar zal ik beginnen?
4G voor thuis abbonoment aangesloten, eerste maanden werkte het naar behoren, dan zijn er aanpassingen gedaan aan de 5G mast die ik kan zien staan uit mijn raam. Sindsdien niet anders als problemen en niets kunnen zien van series of tv alles happert en moet laden, na contact met jullie maanden geleden adviseerden ze om glasvezel aansluiting te nemen en die dan ook zelf te bekostigen uiteraard, maar ja geen andere keuze via mijnaansluiting een offerte aangevraagd hier in de buurt enkel mogelijk voor Delta, nu zijn we 1800 euro armer en denk ik eindelijk! Zoals beloofd kunnen ze ons abbonoment nu omzetten naar een glasvezel abbonoment.
In de chat verteld de dame mij na uiteindelijk 3x te worden doorverbonden de chat sessie telkens sluit en ik na de 4de keer eindelijk wel correct werd doorverbonden dat jullie maar pas na 1 jaar ons glasvezel kunnen leveren, wel lekker zo.
Gezien ik de uitleg deed tegen mijn man viel de chat weer weg omdat ik te lang wachten met antwoorden. Tjah… dan gaan we bellen….
30!! minuten aan de lijn gehangen, woehoe ik krijg iemand aan de lijn, doe weer heel het verhaal, ze kan me niet helpen ze gaat me doorverbinden naar de juiste dienst, 3 KEER ben ik doorverbonden met ook 3 keer mijn verhaal opnieuw te moeten doen bij de 4de keer zou ik echt naar de juiste dienst worden doorverbonden, wat denk je zelf? weer 5 MIN in wacht wordt gewoon de verbinding verbroken……
Hier wordt ik echt slecht gezind van, ik probeer al dagen gewoon contact te hebben en wordt van kaske naar de muur gegooid, weer 1,5 U aan de lijn gehangen en mijn probleem is nog niet opgelost.
Ik ben het zat maanden betalen wij voor iets dat niet werkt zoals het moet in afwachting op de installatie die ons veel geld heeft gekost om dan te horen te krijgen ohja u kan geen abbonoment afsluiten bij ons hiervoor, we gaan je abbonoment kosteloos opzeggen? We gaan je door verbinden en dan wordt er afgehaakt.
Ik zou het ontzettend fijn vinden dat iemand nu eindelijk contact opneemt met mij en heel deze klucht stopzet, ik blijf niet betalen voor iets dat niet werkt en wil graag dat het abbonoment wordt stopgezet, dan zal ik wel ergens anders een abbonoment afsluiten voor glasvezel gezien ik deze heb laten aansluiten onder jullie advies.
GROET, een gefrustreerde klant.