Beste T-mobile,
Wat verkoopt u mij eigenlijk? Een zak gebakken lucht? Een leugen?
Gisteravond was de finale van de Champions League. De enige voetbalwedstrijd in het jaar die ik kijk. En ging daar eens goed voor zitten.
Nou .. beeld op zwart en de fantastische downloadsneheid van wel 190 kb per seconden. Nou nou .. geen finale voor mij dus.
Upload was gewoon rond de 10 Mb/s. Netjes, en dus niks aan de hand met mijn apparatuur. Abonnement van 500 Gb, Huawei buitenrouter etc.
Dus .. terwijl iedere blaag met een abonnement van pappie en mammie met zijn vriendjes op het terras de wedstrijd kan zien via zijn 4G abonnement op zijn telefoon .. sta ik achteraan omdat ik 4G voor thuis heb voor €50 per maand en de zogenaamde fantastische dekking van jullie gewoon op is.
Bijzonder frustrerend en asociaal van T-mobile.
Ik heb zitten rekenen en met 190 kb/s redden jullie het niet om mij van 500Gb per maand te voorzien en stel ik T-mobile bij deze in gebreke en gaan we dit aanvechten.
Uw 4G voor thuis is een leugen.
Er zal nu een persoon gaan reageren waardoor ik uiteindelijk toch weer klantenservice moet gaan bellen voor een zogenaamde 'specialist'.
Ik krijg dan een wachtmuziekje te horen wat is opgenomen met een cassetterecorder uit 1980 en dat klinkt zo slecht, dat je na 5 minuten van ellende maar ophangt. Zeer professioneel bedacht T-mobile.
Kijk naar mijn upload, en die is okay. Uw dekking voor download deugt niet.
1145PL Katwoude