Hoi @EricLorenz, graag bied ik je wat meer inzicht via de deskundigheid van onze experts: @Hajar en @Pharwin: hebben jullie hier de juiste oplossing voor? Thanks alvast!
Hi @EricLorenz
Allereerst excuses voor de latere reactie. Het lijkt erop dat je topic over het hoofd is gezien.
Ook heel jammer dat je een trage verbinding ervaart met onze 4G voor Thuis dienst. Dit willen we natuurlijk voor je oplossen! Ik heb hiernaar gekeken met een 4G voor Thuis specialist en die stelde voor een onderzoek te starten zodat ze de oorzaak kunnen achterhalen en het oplossen. Ik heb hier ook een case voor aangemaakt en doorgezet naar onze specialisten zodat ze dit onderzoek kunnen starten. Zij zullen je ook voorzien van een terugkoppeling zodra er meer bekend is.
Ik hoop dat het snel wordt opgelost zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van deze dienst. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het voor weten!
Bedankt, @Hajar !
Wanneer ongeveer kan ik terugkoppeling van de specialist verwachten?
groeten,
Eric
Hi @EricLorenz
Allereerst excuses voor de latere reactie. Het lijkt erop dat je topic over het hoofd is gezien.
Ook heel jammer dat je een trage verbinding ervaart met onze 4G voor Thuis dienst. Dit willen we natuurlijk voor je oplossen! Ik heb hiernaar gekeken met een 4G voor Thuis specialist en die stelde voor een onderzoek te starten zodat ze de oorzaak kunnen achterhalen en het oplossen. Ik heb hier ook een case voor aangemaakt en doorgezet naar onze specialisten zodat ze dit onderzoek kunnen starten. Zij zullen je ook voorzien van een terugkoppeling zodra er meer bekend is.
Ik hoop dat het snel wordt opgelost zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van deze dienst. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het voor weten!
Ik werd gebeld door een technicus die mij vertelde dat er een aantal problemen spelen in mijn buurt. Er wordt aan gewerkt en begin volgende maand zou het moeten opgelost zijn. Dat wacht ik nog even af.
Bedankt voor het doorsturen van mijn bericht.
Hi Eric, graag gedaan namens Hajar! Fijn om te horen dat mijn collega's contact met je hebben opgenomen en je meer duidelijkheid konden geven. Laat je het ons weten of het begin volgende maand is opgelost? Ook als het nog niet is opgelost uiteraard, dan duiken we er opnieuw voor je in. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu nog een hele fijne dag!
Het is nu begin mei maar helaas zijn de problemen met het mobiele internet op mijn locatie niet verholpen. Ondanks dat er aan gewerkt werd. De medewerker die ik sprak zei ook dat er geen garantie voor verbetering is nadat de werkzaamheden zijn afgesloten.
Ik heb al sinds maanden nauwelijks internet. Dit is onacceptabel.
Graag hoor ik of er nog een poging wordt gedaan om dit op te lossen. Anders ga ik op zoek naar een andere aanbieder.
groeten,
Eric
@EricLorenz Wat jammer om te lezen dat je ook na de werkzaamheden aan het netwerk op jouw locatie geen verbetering ervaart. Natuurlijk willen we niet dat je volledig betaalt voor een dienst die we niet of matig kunnen leveren. Ik zou je willen vragen om vooral weer een dekkingsklacht in te dienen via onze dekkingskaart op https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking met daarin een recent voorbeeld waarop het probleem zich voordoet, zodat een netwerkspecialist de situatie op jouw locatie opnieuw kan onderzoeken. Als de netwerkspecialist je klacht dan gegrond verklaart (wat ik aan de hand van je bericht wel verwacht) dan is een van de waarschijnlijke opties dat je je contract voortijdig kosteloos kunt opzeggen of er een maandelijkse netwerkcompensatiekorting op kunt krijgen. Geef bij de derde stap in je melding ook vooral een telefoonnummer op zodat we je kunnen terugbellen om de uitslag van het onderzoek en de opvolging met je te kunnen bespreken.
Dank voor je moeite!
Beste,
Ik moet me aansluiten bij de klacht hierboven. Ook ik merk dat mijn 4GvT heel snel achteruit gaat. (1145PL). HBOmax, Canal Digital lopen om de minuut vast. Netflix geeft een TV beeld als een VHS tape uit 1988. Een voetbalwedstrijdje kijken is niet te doen.
Speedtest geeft aan dat er zo'n 1 MB per seconde binnenkomt. Tja ….
Ik ben er wel een beetje klaar mee, eigenlijk.
Kijk ik op de dekkingskaart dan LEES ik dat het het beste en snelste netwerk van Nederland is. Goeie grap. Ik zie ook een dikke 403 forbidden. Kan de dekkingskaart dus niet raadplegen. Nu zegt deze dekkingskaart meestal dat het hier (1145PL) helemaal in orde is, maar dat is gewoon niet waar.
Natuurlijk heb ik de rest ook gedaan, Stroom er af stroom er op. TV gereset. Gewoon alle dingen die een doorsneeconsument zelf kan doen. Maar ik ben geen electronicatechneut en zou graag willen dat het gewoon werkt.
Ik heb een abonnement voor 500 Gb per maand met de buitenrouter etc.
Is er nog een reddingsboei?
Anders stop ik er mee en ga eens kijken wat jullie vrienden van de KPN er van bakken.
Mvgr Bert Boot
Hi @Bert Boot
Wat jammer om te lezen dat je een mindere dekking ervaart met je 4G voor Thuis aansluiting. Je geeft aan dat je een foutmelding krijgt als je de dekkingskaart opent. Zou je ook een andere browser kunnen proberen? Als ik het via de dekkingskaart probeer dan lukt het wel. Mocht het toch niet lukken, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Nou Hajar,
Ik heb je van de week een PM gestuurd, maar weinig reactie.
Druk?
Het is nu zaterdagavond en ik heb weer ongeveer 1Mb/sec. Geen TV vanavond voor mij dus. Fijn joh, zo'n 500 Gb abonnement.
Wat moet ik hier nou mee?
Hi @Bert Boot
Ik heb 4 dagen geleden op je bericht gereageerd. Kun je mij datum en tijdstip geven waarop je dit ervaart/ervaarde? Dan zet ik dit door naar de specialisten. We willen natuurlijk wel dat je goed gebruik kan maken van je abonnement dus gaan ons best doen om dit op te lossen.
Hallo,
Ik heb hier hetzelfde probleem.
Overdag is de ontvangst prima maar in de avond kunnen we soms geen tv meer kijken zo slecht.
Vandaag ook geen f1 op tv kunnen krijgen en dat was ff de druppel.
Hoop dat er voor ons (ook) een oplossing is.
In het begin... Eerste 2 jaar nagenoeg nooit problemen maar vanaf begin dit jaar elke week wel een paar keer nauwelijks tot geen internet.
Mvg
Cor van de Pol
Hi @Corvandepol81
Ga het bij jou om een 4G voor Thuis abonnement of een Internet + TV abonnement? 4G voor Thuis is een mobiele abonnement. Mocht het om 4G voor thuis gaan zou je dan via de dekkingskaart je probleem kunnen melden? Als je je postcode invoert dan zie je de optie Meld een probleem. Zo kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken en je voorzien van een oplossing. Mocht het om een TV abonnement gaan dan zet ik het graag door naar mijn collega’s van de Thuis afdeling.
Laat je even weten of je zo verder komt?
Hallo hajar,
Wij hebben 4g voor Thuis
Mvg, Cor
Hallo hajar,
Die dekkingkaart link werkt niet.
Zowiezo kom ik daar niet terecht ook met wat zoekwerk.
Is hier nog een andere weg naar toe?
Mvg, Cor
Hallo hajar,
Die dekkingkaart link werkt niet.
Zowiezo kom ik daar niet terecht ook met wat zoekwerk.
Is hier nog een andere weg naar toe?
Mvg, Cor
Waarschijnlijk krijg een foutmelding 403 forbiden? Probeer dan even een andere browser.
Bij mij werkt die niet in Edge maar wel in chrome.