Skip to main content
Beantwoord

4G voor Thuis eruit

  • 17 May 2024
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Sinds odido ...continu problemen,door continu eruit te worden gegooid 

Opgezocht ,geen storing, geen werkzaamheden...

Vandaag weer gebeld..u kent het ,kabel goed,router opnieuw, bla bla 

Ja zegt die mvr, uiteindelijk..werkzaamheden tor 19 mei ... geduld hebben en de mzl !

Zit je met thuis werken .…

Nou nu ook net weer eruit 22.26 uur ....

Wat een waardeloos bedrijf geworden!

 

 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @katan 

Gaat het om een glasvezel aansluiting?

De ONT voor even van het stroom halen kan ook.

Valt het internet bekabeld en via de WiFi weg? Met als gevolg een rood lampje op de router? Welke lampjes branden of knipperen er op de ONT op dat moment?

Dank u voor het mee denken !

Nee gaat om 4G thuis abbo op recreatiepark!

Daar ik dit al vele jaren hebt ,misschien in 6 jaar 4 x eruit gegooid!

Rood lampje…/dan weer blauw 

Wifi signalen  eruit .…

Totaal geen internet ....bij weer opnieuw starten ...doet hij het soms ...misschien?

Al de laatste dagen al 10 x opgestart …

Echt niks veranderde!!!

Nu hebben ze toe gegeven ...werkzaamheden??

Maar toch niet op  vrijdag laat /zaterdag ?

Ben er zo klaar mee.…

Ze hebben de monopol positie, anders was ik al weg geweest !

Waardeloos met thuis werken ....en nu toevallig met F1 kijken!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Katan, allereerst leuk om te lezen dat je al zo'n 6 jaar bij ons zit met 4G voor Thuis! Minder fijn dat er problemen waren waardoor je geen verbinding meer had en dat je niet goed thuis kon werken of F1 kon kijken. Mijn excuses hiervoor. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat er problemen waren met de dichtstbijzijnde mast. Gelukkig is dit inmiddels opgelost en ik lees dat je sinds gisteren weer verbinding hebt. Klopt dat? Werkt alles weer? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😊

Goedemiddag Katan, allereerst leuk om te lezen dat je al zo'n 6 jaar bij ons zit met 4G voor Thuis! Minder fijn dat er problemen waren waardoor je geen verbinding meer had en dat je niet goed thuis kon werken of F1 kon kijken. Mijn excuses hiervoor. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat er problemen waren met de dichtstbijzijnde mast. Gelukkig is dit inmiddels opgelost en ik lees dat je sinds gisteren weer verbinding hebt. Klopt dat? Werkt alles weer? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😊

 

Dank u wel  Marciano !

Voor het reageren!

Gisteren tijdens de race paar x bufferen ,maar tot nu toe gewoon internet !

Nu maar weer hopen tijdens de werk week haha!

Hopelijk niet .. anders leest  u het weer haha 

Vr gr  !

Reputatie 7
Badge +9

Hi Katan, uiteraard graag gedaan! Ah, hoop dat je toch van de race hebt kunnen genieten. Mocht er iets zijn dan hoor ik het graag en dan doe ik er alles aan om het op te lossen. Voor nu alvast een hele fijne avond gewenst! 

Reageer