Beste Allemaal,
Wie kan mij helpen. De situatie is als volgt. Ik ben werkend op zee, en 7 maanden per jaar van huis.
Ik maak dus nauwelijks gebruik van mijn internet (en tv) abonnement thuis.
Mijn ziggo abonnement dus opgezegd (ik kijk sowieso vaak alleen uitzending gemist, netflix, nlziet etc) en aan het kijken naar mogelijkheden.
3 maanden van de 7 maanden aan boord, liggen wij in het caland kanaal in rotterdam met dus mogelijkheden voor een nederlands internet abonnement aangezien het internet zelf aan boord verschrikkelijk slecht is.
Nu is de vraag, stel ik schaf 4G voor thuis aan, deze kan ik als ik thuis ben dan gebruiken voor mijn internet en zodra ik aan boord ga, gebruiken voor mijn internet aan boord (natuurlijk niet als we naar amerika varen, maar als we in het caland kanaal liggen in Rotterdam). Zo heb ik toch internet waar ik ben en betaal ik niet voor een abonnement waar ik thuis langer dan een half jaar sowieso geen gebruik van maak. Het abonnement voor 4G voor thuis staat natuurlijk wel op mijn postcode van mijn woonadres, werkt deze dan nog als ik het aan boord van het schip gebruik? (andere postcode?)
Of hebben jullie nog betere opties voor mijn internetabonnement? (zowel thuis als op reis, hotspot, mobile wifi). Alvast bedankt.
Mvg,
Manon