Bij het verlenging van mijn 4G voor thuis abonnement veranderd opeens de bundel van 500GB per maand naar 150GB per maand. Bij navraag wordt aangegeven dat het onbeperkt aan te vullen is, maar als de bundel op is moet ik elke dag aanvullen met 5GB, want dit is maar een dag geldig. Dit is erg omslachtig en vervelend, omdat ik elke dag in de gaten moet houden of de bundel al op is.
Misschien zou ik de volgende ook bij de klantenservice kunnen vragen, maar nu maar even in deze thread:
- Als ik online zou verlengen naar een SimOnly 4G voor Thuis, op mijn postcode, weet ik dan zeker dat ik de 500 Gb houdt?
- Zit er bij 4G voor Thuis Extra Snel nog steeds 500 Gb. standaard bij, of is dat ook afhankelijk van de postcode geworden? Zo ja, wat zou ik op mijn postcode krijgen?
- Is het geen idee e.e.a. wat duidelijker op de website te vermelden ?
Op de plek waar ik 4G voor thuis gebruik is er geen andere vorm van internet mogelijk. Vandaar dat ik het vooralsnog wil blijven gebruiken.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.