Wij zitten in een buitengebied in Friesland, en 4G thuis leek de ideale oplossing!
Wij zijn voor de extra snelle variant gegaan met buitenantenne.
Behalve dat de hoge snelheden alleen in de meterkast werden gehaald. werkte het allemaal wel.
De 2.4 voldeed met 20 mbit de 5g mhz deed het alleen binnen 3 meter afstand van de meterkast.
In mijn ogen zeer zwak wifisignaal van de router.
Echter dat is niet ons grootste probleem. De verbinding valt nu elke dag uit, en dit is meermaals gemeld. Vreemd genoeg komt men gelijk met korting geven bij T-mobile.
Maar wat heb je aan korting als de dienst niet degelijk geleverd kan worden?
Wij hebben gevraagd om een nieuw modem, dat blijk niet te kunnen.
Wij hebben gevraagd om een monteur, ook dat lukt maar niet.
Nu gisteren zelf bij een T-mobile winkel geweest, en daar heeft men mij een nieuwe sim meegegeven.
Dit zou het proberen waard zijn.
Resultaat: Compleet geen internetverbinding meer.
En dat terwijl wij hier met een overleden persoon van alles via het internet moeten regelen.
Kan dan niemand ons helpen dit probleem voor eens en altijd op te lossen?
Het bijbehorende nummer = 097032030662