Skip to main content
Beantwoord

0900 simkaart in een travelvision modem

  • 16 July 2024
  • 30 reacties
  • 229 Bekeken

Datakaart aangeschaft 09700 nummer kaart in mijn travelvision modem gestopt echter wel wifi maar geen internet. We staan in duitsland. Alles geprobeerd opnieuw opstarten, resetten. Geen blokkades aangezet.

Wie weet mag het zeggen.

@rdvrms8 Ik heb zojuist kosteloos een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze kun je binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. De activatie kun je dan heel gemakkelijk zelf voltooien via je Mijn Odido account. 

Ik hoop dat dit het probleem oplost! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


Beste Pharwin, bedankt voor je bemoeienis en een nieuwe kaart. Echter die heb ik nog niet ontvangen.

Met vriendelijke groet

Ruud Vermaes


Hallo Ruud, dat is gek. De nieuwe simkaart heb ik wel echt voor je aangevraagd op 5 augustus en ik kan zien dat deze is verstuurd naar het bij ons bekende adres. Is het door de brievenbus geleverd? Dat zou binnen 3 werkdagen gebeurd moeten zijn. Als dat niet het geval is, vermoed ik dat er iets mis is gegaan. Ik kan eventueel een nieuwe voor je aanvragen, die je binnen 3 werkdagen kunt verwachten. Zou je dat willen? Anders kun je even langsgaan in één van onze winkels als je de mogelijkheid hebt. Daar kunnen mijn collega's je direct voorzien van een nieuwe simkaart en deze ook gelijk koppelen/activeren. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄


Hoi Pharwin, ik ga wel langs jullie winkel.

 

Groet, Ruud


@rdvrms8 dat is helemaal goed! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 


Reageer