Skip to main content
Beantwoord

0900 simkaart in een travelvision modem


Toon eerste reactie

30 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@rdvrms8 Ik heb zojuist kosteloos een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze kun je binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. De activatie kun je dan heel gemakkelijk zelf voltooien via je Mijn Odido account. 

Ik hoop dat dit het probleem oplost! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 14 augustus 2024

Beste Pharwin, bedankt voor je bemoeienis en een nieuwe kaart. Echter die heb ik nog niet ontvangen.

Met vriendelijke groet

Ruud Vermaes


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo Ruud, dat is gek. De nieuwe simkaart heb ik wel echt voor je aangevraagd op 5 augustus en ik kan zien dat deze is verstuurd naar het bij ons bekende adres. Is het door de brievenbus geleverd? Dat zou binnen 3 werkdagen gebeurd moeten zijn. Als dat niet het geval is, vermoed ik dat er iets mis is gegaan. Ik kan eventueel een nieuwe voor je aanvragen, die je binnen 3 werkdagen kunt verwachten. Zou je dat willen? Anders kun je even langsgaan in één van onze winkels als je de mogelijkheid hebt. Daar kunnen mijn collega's je direct voorzien van een nieuwe simkaart en deze ook gelijk koppelen/activeren. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 15 augustus 2024

Hoi Pharwin, ik ga wel langs jullie winkel.

 

Groet, Ruud


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@rdvrms8 dat is helemaal goed! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen