Hallo T-Mobile,
Na meerdere malen aan de telefoon gehangen te hebben probeer ik het nu zo wel opgelost te krijgen.
Recent ben ik van contract gewisseld omdat de T-Mobile 4G voor Thuis niet werkte naar toebehoren. (Casenummer: 60998887 voor context) Met deze verandering ben ik van 4G voor Thuis naar een T-Mobile voor Thuis aansluiting gegaan. Hierbij was aangegeven dat ik daarvoor geen schade zou moeten betalen die normaal in rekening wordt gebracht bij het vroegtijdig eindigen van een contract, aangezien ik nog steeds bij T-Mobile bleef en alleen van pakket wisselde.
Nu is er helaas alsnog een factuur van 558 euro via automatische incasso binnengekomen. Hierin staat een schadevergoeding van 407 euro. Ik heb toen gebeld naar T-Mobile om aan te geven dat mij verteld is dat ik deze niet zou krijgen, dit zou automatisch opgelost worden zei ze.
Dus ik heb gewoon de factuur geweigerd, aangezien ik die 400+ euro extra niet kan missen, en deze verandering ook niet had gedaan als T-Mobile mij niet had aangegeven dat ik dit niet op mijn kop zou krijgen. Ik zou ook teruggebeld worden hierover, maar dit is nooit gebeurd.
Nu krijg ik alsnog een betalingsherinnering met daarin de bedreiging dat als ik niet binnen 16 dagen betaal, dat er nog 15 euro bovenop komt. Dit vind ik best wel schandalig, vooral als mij meerdere keren, op meerdere aparte dagen is verteld dat dit NIET zou gebeuren.
Graag zie ik een oplossing hiervoor, vooral na alle ellende die ik de afgelopen maanden al heb gehad met T-Mobile.
Met vriendelijke groet,
Gerben Nijholt
EDIT:
Als het nodig is, ik heb opnames van alle telefoongesprekken die ik met T-Mobile heb gehad, juist om dit soort fratsen te voorkomen.
Na verandering van contract alsnog factuur van 558 euro ontvangen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.